wersja mobilna
Online: 587 Poniedziałek, 2017.06.26

Biznes

Hitachi powoli wycofuje się z rynku plazmowych TV

wtorek, 23 września 2008 13:14

Hitachi ogłosiła, że jako nowego dostawcę części do telewizorów plazmowych wybrała firmę Matsushita. Umowa dotyczy m.in. dostaw gotowych paneli szklanych. Według części analityków, decyzja ta może sugerować, iż Hitachi rozważa możliwości wycofania się ze słabnącego rynku plazmowych telewizorów. Firma zmuszona jest zmagać się nie tylko z silną konkurencją ze strony większych producentów, ale także z rosnącą przewagą technologii LCD nad plazmową oraz malejącymi cenami. Obecnie, Hitachi posiada ok.

7,5% udziałów w rynku telewizorów plazmowych. Jednak niepewna sytuacja w branży powoduje, iż coraz większa ilość producentów powoli wycofuję się z tego typu działalności. Przykładem jest Pioneer, który zdecydował się zaprzestać produkcji własnych paneli plazmowych a zamiast tego kupuje je właśnie od Matsushity.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 25 czerwca 2017 19:50

The International Olympic Committee and Intel have announced a long-term technology partnership at an official signing ceremony in New York with IOC President Thomas Bach and Intel CEO, Brian Krzanich. Intel will join The Olympic Partner worldwide sponsorship program, becoming a Worldwide TOP Partner through 2024. The Olympic Games offer an unparalleled global platform to showcase what Intel technology can do to transform the future of sports.

więcej na: www.digitimes.com