wersja mobilna
Online: 576 Środa, 2017.05.24

Biznes

Światło 2009

czwartek, 19 marca 2009 12:00

W dniach 23-25 marca, równocześnie z targami Elektrotechnika 2009, w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI odbędą się XVII Międzynarodowe Targi Światło 2009.

Tematyka imprezy obejmuje m.in.: oświetlenie dróg i ulic, oświetlenie mieszkaniowe i dekoracyjne, oświetlenie techniczne dla przemysłu i biznesu (oświetlenie terenów przemysłowych i miejsc pracy, systemy oświetleniowe, oświetlenie w warunkach ekstremalnych, świetlne systemy sygnalizacyjne, oświetlenie zabezpieczające i oświetlenie maszyn), oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne systemy sterowania, oświetlenie specjalistyczne (lasery i światłowody, diody LED, świetlne efekty specjalne, oświetlenie zasilane z baterii słonecznych, lampy błyskowe, latarki, baterie), źródła światła (żarowe, halogenowe, fluorescencyjne, wyładowcze: rtęciowe, sodowe, metalohalogenkowe, źródła specjalnego zastosowania), materiały i maszyny do produkcji sprzętu oświetleniowego, systemy zasilające i sterujące oraz specjalny sektor komponentów (m.in. części plastikowe, metalowe i drewniane, oprawki, złączki, gniazda, transformatory, przewody, stateczniki, układy zapłonowe, wyłączniki, przełączniki, ściemniacze, materiały do produkcji źródeł światła).

W ubiegłorocznej edycji targów Elektrotechnika oraz Światło wzięło udział łącznie 108 wystawców z Polski, Chin, Czech, Hiszpanii, Węgier i Włoch. W szkoleniach, warsztatach i seminariach towarzyszących targom uczestniczyło ponad 1100 specjalistów z branży elektrotechnicznej i oświetleniowej. Targi odwiedziło ponad 8 tysięcy osób z 20 państw. Większość odwiedzających stanowiły osoby bezpośrednio związane z branżą – specjaliści, producenci, dystrybutorzy, detaliści i hurtownicy produktów oświetleniowych i elektrotechnicznych.

Więcej informacji o tegorocznej edycji: www.lightfair.pl
 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 15:55

Chinese telecoms giant Huawei plans a global expansion into computers, it said on Tuesday, posing a fresh challenge to established PC players in a market that has suffered two years of falling sales volumes and pressure on margins. At a news conference in Berlin, the Shenzhen-based company introduced its first line-up of three personal computer models, including a 15.6-inch screen notebook, a 2-in-1 tablet and notebook hybrid and an ultra slim, metallic 13-inch notebook. Initially, Huawei plans to target the premium-priced consumer market, competing with Lenovo, HP and Dell, which together sell more than 50 percent of all PCs.

więcej na: www.reuters.com