wersja mobilna
Online: 502 Sobota, 2017.04.29

Biznes

Światło 2009

czwartek, 19 marca 2009 12:00

W dniach 23-25 marca, równocześnie z targami Elektrotechnika 2009, w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI odbędą się XVII Międzynarodowe Targi Światło 2009.

Tematyka imprezy obejmuje m.in.: oświetlenie dróg i ulic, oświetlenie mieszkaniowe i dekoracyjne, oświetlenie techniczne dla przemysłu i biznesu (oświetlenie terenów przemysłowych i miejsc pracy, systemy oświetleniowe, oświetlenie w warunkach ekstremalnych, świetlne systemy sygnalizacyjne, oświetlenie zabezpieczające i oświetlenie maszyn), oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne systemy sterowania, oświetlenie specjalistyczne (lasery i światłowody, diody LED, świetlne efekty specjalne, oświetlenie zasilane z baterii słonecznych, lampy błyskowe, latarki, baterie), źródła światła (żarowe, halogenowe, fluorescencyjne, wyładowcze: rtęciowe, sodowe, metalohalogenkowe, źródła specjalnego zastosowania), materiały i maszyny do produkcji sprzętu oświetleniowego, systemy zasilające i sterujące oraz specjalny sektor komponentów (m.in. części plastikowe, metalowe i drewniane, oprawki, złączki, gniazda, transformatory, przewody, stateczniki, układy zapłonowe, wyłączniki, przełączniki, ściemniacze, materiały do produkcji źródeł światła).

W ubiegłorocznej edycji targów Elektrotechnika oraz Światło wzięło udział łącznie 108 wystawców z Polski, Chin, Czech, Hiszpanii, Węgier i Włoch. W szkoleniach, warsztatach i seminariach towarzyszących targom uczestniczyło ponad 1100 specjalistów z branży elektrotechnicznej i oświetleniowej. Targi odwiedziło ponad 8 tysięcy osób z 20 państw. Większość odwiedzających stanowiły osoby bezpośrednio związane z branżą – specjaliści, producenci, dystrybutorzy, detaliści i hurtownicy produktów oświetleniowych i elektrotechnicznych.

Więcej informacji o tegorocznej edycji: www.lightfair.pl
 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

sobota, 29 kwietnia 2017 08:06

Fiat Chrysler Automobiles may seek more supplier partners to help it develop and build self-driving vehicles, Chief Executive Officer Sergio Marchionne said. The Jeep and Ram brands are strong enough to exist as standalone entities outside FCA, Marchionne also said on a conference call with analysts after the company reported record first-quarter results. But he did not elaborate on whether there were any plans for a spin-off of either, like with Ferrari. The automaker reported an 11 percent jump in first-quarter operating profit, boosted by strong sales in North America, its most profitable market.

więcej na: www.reuters.com