wersja mobilna
Online: 663 Wtorek, 2017.06.27

Biznes

Farnell wzmacnia współpracę z z Linear Technology wprowadzając ponad 800 nowych produktów

wtorek, 04 sierpnia 2009 09:25

Farnell, wiodący dystrybutor wielokanałowy, dodał do swojej oferty produktowej ponad 800 najnowszych produktów Linear Technology. Urządzenia obejmują szeroki wybór standardowych analogowych układów scalonych o wysokiej wydajności do użytku w dziedzinach takich jak telekomunikacja, produkty sieciowe, urządzenia przemysłowe, wideo i multimedia, motoryzacja oraz systemy wojskowe i kosmiczne.

Dodanie tych nowych produktów do oferty Farnell wzmacnia udaną współpracę między obiema firmami. Farnell aktualnie oferuje ponad 3500 urządzeń Linear Technology do dostawy następnego dnia w całej Europie. Aby zapewnić inżynierom dostęp do najnowszych technologii potrzebnych do tworzenia nowych projektów, Farnell będzie nadal dodawać dalsze produkty Linear Technology oraz innych wiodących dostawców.

Co tydzień Farnell wzbogaca swoją ofertę o 700 nowych produktów. Informacje o nowych produktach, technologiach oraz producentach są dostępne na nowej stronie ”Co nowego” dostępnej na www.farnell.com/pl. Dostęp do tych informacji można także uzyskać za pomocą jednego kliknięcia w przeglądarce internetowej po zainstalowaniu nowego paska narzędzi Farnell, dostępnego do pobrania ze strony internetowej firmy.

Poszczególne strony zawierają krótką specyfikację każdego produktu. Za pomocą jednego kliknięcia można następnie wyświetlić szczegółowe arkusze danych, sprawdzić dostępność produktów oraz złożyć zamówienie. Komentując najnowszy element współpracy pomiędzy Farnell i Linear Technology, Claire Doyle, Dyrektor Farnell ds. zarządzania dostawcami z Europy, powiedziała:

„Przez długi czas pracowaliśmy z Linear, a dodanie tak znacznej liczby produktów do naszej oferty podkreśla wzmocnienie tej współpracy. Oferta układów scalonych Linear Technology zapewnia inżynierom najnowsze rozwiązania technologiczne dla ich projektów, a Farnell dodatkowo zwiększa atrakcyjność oferty, dostarczając urządzenia wraz z wydajną, prostą w obsłudze pomocą techniczną.”

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

wtorek, 27 czerwca 2017 14:09

Ericsson has ditched its goal of winning more clients beyond the telecoms industry to refocus on selling networks to mobile phone companies in a move to cut costs and halt a dramatic fall in its share price. The Swedish firm's clients in its core business include Vodafone and Verizon but profits have plunged due to competition from Nokia and China's Huawei and as telecoms companies make savings. Its shares have fallen 30 percent in two years. Ericsson said in 2014 it would diversify so that by 2020 up to 25 percent of revenue would come from industries beyond telecoms, such as media, utilities and transport, from an estimated 10 percent in 2013.

więcej na: www.reuters.com