wersja mobilna
Online: 982 Sobota, 2017.06.24

Biznes

Farnell wprowadza nowy system zarządzania zamówieniami zaległymi

wtorek, 27 października 2009 08:08

Farnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych wprowadza nowy, zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu umocnienie wiodącej pozycji Farnell w zapewnianiu najlepszej obsługi klienta w branży elektronicznej. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.

Farnell zapewnia swoim klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 Euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania na dany produkt, czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi, klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie, wysyłki i dostawy.

Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile, zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej, lub kilku osobnych wysyłkach.

Komentując wprowadzenie nowego systemu, Paul Horton, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw powiedział: „Nasz nowy system zamówień zaległych ułatwi pracę naszym klientom i oszczędzi ich czas, gdyż na bieżąco będą poinformowani o stanie ich zamówień zaległych, bez potrzeby kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Nieustannie udoskonalymy nasze usługi, aby jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klienta, i wierzymy, że ten serwis będzie dla nich pomocny”.

Więcej na: www.farnell.com

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

sobota, 24 czerwca 2017 11:54

Commenting on its relationship with China-based LeEco, Compal Electronics president Ray Chen has said the company will complete an evaluation of LeEco at the end of June and will compose a new strategy to handle its uncollected debts, including a possibility of suing the China-based player. Compal’s plan of investing in LeEco’s subsidiary has also been temporarily halted and Chen noted that whether the plan will continue will depend on LeEco paying back debts. LeEco had some financial issues in 2016 and was unable to make payments to its major upstream partner Compal.

więcej na: www.digitimes.com