wersja mobilna
Online: 765 Wtorek, 2017.08.22

Biznes

Farnell wprowadza nowy system zarządzania zamówieniami zaległymi

wtorek, 27 października 2009 08:08

Farnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych wprowadza nowy, zaawansowany system zarządzania zamówieniami zaległymi, aby na bieżąco informować swoich klientów o stanie zamówionych przez nich produktów zaległych. Nowy system ma na celu umocnienie wiodącej pozycji Farnell w zapewnianiu najlepszej obsługi klienta w branży elektronicznej. System wykorzystuje najnowsze osiągnięcie technologii eCommerce, aby jeszcze bardziej ułatwić projektantom elektroniki wyszukiwanie i wybór odpowiednich produktów.

Farnell zapewnia swoim klientom dostawę zamówień następnego dnia za jedyne 5 Euro, jednak w przypadku wyjątkowo dużego zapotrzebowania na dany produkt, czas oczekiwania może się nieco przedłużyć i stąd zamówienie takie traktuje się jako zaległe. Dzięki nowemu systemowi, klienci będą na bieżąco informowani o stanie ich zamówień zaległych, dacie, wysyłki i dostawy.

Natychmiastowe, automatycznie wysyłane e-maile, zawierać będą informacje o wszystkich zmianach dotyczących planowanej daty dostawy. Klienci zostaną również poinformowani, gdy ich zamówienie zostanie wysłane z magazynu i otrzymają numer monitorowania UPS. Zamówienia zaległe, w zależności od potrzeb klienta, wysyłane są w jednej, lub kilku osobnych wysyłkach.

Komentując wprowadzenie nowego systemu, Paul Horton, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw powiedział: „Nasz nowy system zamówień zaległych ułatwi pracę naszym klientom i oszczędzi ich czas, gdyż na bieżąco będą poinformowani o stanie ich zamówień zaległych, bez potrzeby kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Nieustannie udoskonalymy nasze usługi, aby jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klienta, i wierzymy, że ten serwis będzie dla nich pomocny”.

Więcej na: www.farnell.com

 

World News 24h

poniedziałek, 21 sierpnia 2017 20:08

Samsung Electronics had the best smartphone sales growth in China during the first half of the year, according to new media reports. Samsung’s revenue in the Far Eastern country went up to $16.86 billion over the first six months of 2017, which is 14 percent higher compared to the same period last year. This also makes China Samsung’s fastest-growing market in the second quarter of the year. For added context, its sales in the United States jumped by 9.4 percent, while revenue in Europe increased by eight percentage points.

więcej na: www.androidheadlines.com