wersja mobilna
Online: 1731 Sobota, 2017.02.25

Biznes

Farnell wprowadza bezpłatny elektroniczny system zaopatrzenia i-Buy

wtorek, 24 listopada 2009 15:25

Farnell, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych oferuje swoim klientom bezpłatny elektroniczny system zaopatrzenia i-Buy, który został zaprojektowany, aby zapewnić całkowitą kontrolę kosztów, zredukować procesy administracyjne i zagwarantować absolutną przejrzystość wydatków. i-Buy jest systemem w pełni elastycznym i przystosowanym do potrzeb klienta.

Posiada wiele funkcji drogiego systemu eProcurement (ERP) i jest dostępny dla klientów Farnell bezpłatnie. W systemie i-Buy klienci mogą samodzielnie stworzyć własną strukturę zakupów, możliwą do edytowania w dowolnym momencie, określić poziom wydatków użytkowników oraz stworzyć obieg pracy i dokumentów odzwierciedlający strukturę autoryzowania zakupów w danej firmie.

Dodatkowo, system i-Buy posiada funkcję, która pozwala klientom dostosować pola wprowadzania danych umożliwiając im zapisywanie dodatkowych informacji oraz stworzenie zbiorowego budżetu przypisanego do wielu wewenętrznych projektów. i-Buy posiada wiele zaawansowanych funkcji raportowania, które umożliwiają klientom łatwe pobieranie raportów dotyczących nawet szczegółowych danych produktów. Zapewnia to przejrzystość wydatków oraz ułatwia podejmowanie decyzji o kolejnych zakupach.

Redukcja procesu administracji pozwala na szybsze złożenie zamówień, a tym samym na szybsze dostarczenie potrzebnych produków. W połączeniu z wieloma funkcjami strony internetowej Farnell www.farnell.com/pl , system i-Buy umożliwia łatwy dostęp do gamy ponad 500,000 produktów, do dostawy następnego dnia za jedyne 5 Euro. System i-Buy jest bardzo łatwy do wprowadzenia, dzięki bezpłatnej pomocy Zespołu Specjalistów ds. elektronicznego zaopatrzenia Farnell, który pomaga opracować klientom najlepsze rozwiązanie dla potrzeb danej firmy.

 

World News 24h

sobota, 25 lutego 2017 11:57

LG Electronics will re-enter the low-cost smartphone segment in India by July-August as it aims to get more market share by volume in India, about 70 per cent of which is made up of phones in the sub-Rs 10,000 categories. The company will introduce more India-specific products from now on rather than replicating globally successful models in the country.

więcej na: economictimes.indiatimes.com