wersja mobilna
Online: 884 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Oławska fabryka firmy Electrolux otwarta

piątek, 23 czerwca 2006 09:38

Po styczniowym otwarciu zakładu produkcyjnego firmy Electrolux, w którym wytwarzane są zmywarki, w kwietniu otwarta została fabryka pralek tej firmy. Zakład zlokalizowany jest w znajdującej się na Dolnym Śląsku Oławie i znajduje się na terenie wałbrzyskiej specjalnej strefy ekonomicznej. W tym roku opuścić ma go ponad 90 tysięcy urządzeń, a w roku 2007 – około 450 tysięcy. Docelowo, za dwa lata, w Oławie produkowanych ma być przynajmniej 600 tysięcy sztuk pralek rocznie – ocenił Hans Straberg, dyrektor generalny Electrolux, który uczestniczył w ceremonii otwarcia zakładu.

Większość materiałów i komponentów stosowanych do produkcji w fabryce w Oławie, takich jak elementy z tworzyw sztucznych, elementy metalowe, wiązki elektryczne czy podzespoły, ma pochodzić od dostawców krajowych. Z kolei około 90% produkcji przeznaczone będzie na eksport, głównie do krajów Unii Europejskiej.

Po styczniowym otwarciu zakładu produkcyjnego firmy Electrolux, w którym wytwarzane są zmywarki, w kwietniu otwarta została fabryka pralek tej firmy. Zakład zlokalizowany jest w znajdującej się na Dolnym Śląsku Oławie i znajduje się na terenie wałbrzyskiej specjalnej strefy ekonomicznej. W tym roku opuścić ma go ponad 90 tysięcy urządzeń, a w roku 2007 – około 450 tysięcy. Docelowo, za dwa lata, w Oławie produkowanych ma być przynajmniej 600 tysięcy sztuk pralek rocznie – ocenił Hans Straberg, dyrektor generalny Electrolux, który uczestniczył w ceremonii otwarcia zakładu.

Większość materiałów i komponentów stosowanych do produkcji w fabryce w Oławie, takich jak elementy z tworzyw sztucznych, elementy metalowe, wiązki elektryczne czy podzespoły, ma pochodzić od dostawców krajowych. Z kolei około 90% produkcji przeznaczone będzie na eksport, głównie do krajów Unii Europejskiej.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com