wersja mobilna
Online: 1025 Środa, 2017.09.20

Biznes

Farnell wprowadza nowe produkty z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja

wtorek, 22 grudnia 2009 13:55

Farnell, wiodący dystrybutor wielokanałowy, wprowadził do oferty produktowej ponad 1900 nowych produktów z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja, zapewniając projektantom dostęp do nowości z tego rozwijającego się sektora elektroniki. Zabezpieczenia i identyfikacja to również temat przewodni magazynu „Technology First” wydawanego przez Farnell, który zawiera szereg artykułów technicznych omawiających najnowsze trendy w elektronice.

Farnell posiada w swojej ofercie łącznie ponad 6000 produktów z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja mających zastosowanie między innymi w CCTV i nadzorze, identyfikacji i kontroli dostępu, sieci i zabezpieczaniu danych oraz RFID. W ofercie znaleźć można produkty wiodących producentów w tym sektorze m.in. Analog Devices, Freescale, Microchip, Tyco i Molex. Farnell utworzył również grupę dyskusyjną poświęconą tematowi zabezpieczeń i identyfikacji na poratlu społeczności internetowej dla projektantów elektroniki element14

Wersje PDF oraz interaktywne wersje online magazynu Technology First są dostępne na stronie internetowej Farnell www.farnell.com/pl po kliknięciu na link „Zabezpieczenia i identyfikacja” oraz w sekcji „Publikacje”. Na stronie internetowej Farnell znaleźć można równieź informacje na temat najnowszych produktów, podzielonych według kategorii wraz z odnośnikami do portalu element14, gdzie znaleźć można dalsze informacje na ich temat.

Komentując wprowadzenie nowych produktów Jamie Furness, Dyrektor ds. społeczności internetowych, powiedział: „Zabezpieczenia i identyfikacja są coraz bardziej rozwijającymi się sektorami branży elektronicznej. Dzięki naszej szerokiej ofercie produktowej, społeczności internetowej element14 oraz publikacji Technology First, jesteśmy w stanie zapewnić projektantom elektroniki dostęp do produktów i narzędzi potrzebnych im do tworzenia i zastosowania nowych projektów związanych z tą tematyką.”

 

World News 24h

wtorek, 19 września 2017 20:07

Intel’s CFO Bob Swan has a plan to double Intel’s market cap to $300 billion and double its eps from $2.21 to $4 by 2021, reports The Oregonian. Datacentre and memory are the areas which will propel this growth, according to Swan. The growth in market cap will also be driven by constant cost-cutting. The plan envisages that Intel’s datacentre business will grow 10% annually till 2021, its memory business will grow 33% annually and its IoT business will grow 13% annually. PC is expected to shrink 1% annually.

więcej na: www.electronicsweekly.com