wersja mobilna
Online: 551 Piątek, 2017.07.21

Biznes

Farnell wprowadza nowe produkty z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja

wtorek, 22 grudnia 2009 13:55

Farnell, wiodący dystrybutor wielokanałowy, wprowadził do oferty produktowej ponad 1900 nowych produktów z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja, zapewniając projektantom dostęp do nowości z tego rozwijającego się sektora elektroniki. Zabezpieczenia i identyfikacja to również temat przewodni magazynu „Technology First” wydawanego przez Farnell, który zawiera szereg artykułów technicznych omawiających najnowsze trendy w elektronice.

Farnell posiada w swojej ofercie łącznie ponad 6000 produktów z kategorii zabezpieczenia i identyfikacja mających zastosowanie między innymi w CCTV i nadzorze, identyfikacji i kontroli dostępu, sieci i zabezpieczaniu danych oraz RFID. W ofercie znaleźć można produkty wiodących producentów w tym sektorze m.in. Analog Devices, Freescale, Microchip, Tyco i Molex. Farnell utworzył również grupę dyskusyjną poświęconą tematowi zabezpieczeń i identyfikacji na poratlu społeczności internetowej dla projektantów elektroniki element14

Wersje PDF oraz interaktywne wersje online magazynu Technology First są dostępne na stronie internetowej Farnell www.farnell.com/pl po kliknięciu na link „Zabezpieczenia i identyfikacja” oraz w sekcji „Publikacje”. Na stronie internetowej Farnell znaleźć można równieź informacje na temat najnowszych produktów, podzielonych według kategorii wraz z odnośnikami do portalu element14, gdzie znaleźć można dalsze informacje na ich temat.

Komentując wprowadzenie nowych produktów Jamie Furness, Dyrektor ds. społeczności internetowych, powiedział: „Zabezpieczenia i identyfikacja są coraz bardziej rozwijającymi się sektorami branży elektronicznej. Dzięki naszej szerokiej ofercie produktowej, społeczności internetowej element14 oraz publikacji Technology First, jesteśmy w stanie zapewnić projektantom elektroniki dostęp do produktów i narzędzi potrzebnych im do tworzenia i zastosowania nowych projektów związanych z tą tematyką.”

 

World News 24h

piątek, 21 lipca 2017 11:50

Intel has axed the division that worked on health wearables, including fitness trackers. In November, TechCrunch reported that the company was planning to take a step back from the business after its acquisition of the Basis fitness watch didn't pan out as expected. Intel denied at the time that it was stepping back. But a source told CNBC that the chip maker in fact let go about 80 percent of the Basis group in November. About two weeks ago, Intel completely eliminated the group, this person said.

więcej na: www.cnbc.com