wersja mobilna
Online: 467 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Arrow i Ecliptek rozszerzają współpracę na EMEA

czwartek, 31 grudnia 2009 10:10

Arrow i Ecliptek podpisały umowę dystrybucyjną rozszerzając współpracę na obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód i Azja). Arrow dotychczas zajmował się dystrybucją produktów Ecliptek na obszarze USA oraz Azji i Pacyfiku. Umowa dystrybucyjna obejmuje pełny katalog produktów firmy, w głównej mierze składający się z elementów SMD (Surface Mounted Device), jak i przewlekanych kryształów i oscylatorów.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

Firmy w artykule

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com