wersja mobilna
Online: 696 Środa, 2017.05.24

Biznes

Częściowa rekonfiguracja w technologii 28-nm, układy radiowe o prędkości 28 Gbit/s i bloki IP Altery

wtorek, 09 marca 2010 08:36

Altera, dostawca układów FPGA, poinformowała w lutym, że planuje wprowadzić szereg innowacji w swoich pierwszych układach wykonanych w wymiarze 28-nm, w tym w częściową rekonfigurację, układy radiowe o prędkości transmisji 28 Gbit/s oraz fizyczne bloki IP embedded.

Programowalne układy 28-nm mają być gotowe jeszcze w tym roku. Według firmy zdolność do częściowej rekonfiguracji układów umożliwi klientom wgranie funkcji programu na fragmenty FPGA bez zakłócenia ich zwykłej pracy. Częściowa rekonfiguracja pozwoli klientom zdalnie rozszerzać funkcjonalności systemu, co przełoży się na niższe koszty i pobór mocy.

Według firmy analitycznej Semico Research to technologicznie zaawansowane rozwiązanie zaowocuje bardzo innowacyjnymi produktami. Najszybszy obecnie dostępny na rynku układ radiowy FPGA Altery uzyskuje prędkość transmisji 11.3 Gbit/s. Wprowadzane przez firmę układy radiowe embedded mają umożliwić klientom wdrażanie projektów systemów o prędkości nawet 400 Gbit/s w jednym układzie.

Według Altery tego rodzaju rozwiązania znajdą już niedługo zastosowanie przy odtwarzaniu wideo HD, przetwarzaniu rozproszonym, zapisie danych online czy odtwarzaniu filmów w telefonach komórkowych.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 14:03

German Chancellor Angela Merkel visited the site of a future lithium-ion battery factory in the eastern German town of Kamenz. The factory is being developed by Mercedes-Benz manufacturer Daimler, which will devote approximately $562 million to churning out batteries for electric vehicles and stationary storage. If the project seems similar to Tesla’s Nevada-based Gigafactory, you wouldn’t be alone in making that comparison. Tesla and Panasonic partnered to devote $5 billion to building a lithium-ion battery factory outside of Reno, Nevada, and the electric-car maker has said it hopes to produce 35 gigawatt-hours of auto and stationary batteries by 2018.

więcej na: arstechnica.com