wersja mobilna
Online: 510 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z Arturem Milewskim, dyrektorem firmy Artpol
czwartek, 03 września 2015 11:47
Jesteśmy niszowym i specjalistycznym producentem, o ugruntowanej pozycji wśród dostawców systemów ochronnych ESD na rynku polskiej elektroniki
Rozmowa z Jeffem Kodoskym, twórcą LabVIEW i współzałożycielem firmy National Instruments
poniedziałek, 27 lipca 2015 09:33
O trendach w rozwoju systemów pomiarowych, oprogramowaniu LabVIEW i wpływie na rynek przemysłowy nowych koncepcji takich jak IoT lub Industry 4.0
Rozmowa z Marcinem Hajdzińskim, współwłaścicielem firmy Hatron
czwartek, 09 lipca 2015 13:06
W biznesie PCB stawiamy na elastyczność, wsparcie techniczne i szybkość realizacji zleceń
Rozmowa z Tomaszem Grabczanem, wiceprezesem firmy Relpol
wtorek, 09 czerwca 2015 10:27
Chcemy być regionalnym producentem przekaźników, zapewniającym krótkie czasy dostaw i szeroką ofertę
Rozmowa z Adrianem Antoszem i Robertem Sacherem z firmy MPL Power Elektro
czwartek, 07 maja 2015 12:40
Na systemy zasilania patrzymy od strony aplikacyjnej
Kto jest zainteresowany przejęciem ITME? Rozmowa z dr. Zygmuntem Łuczyńskim
wtorek, 14 kwietnia 2015 10:30
Sukcesy ITME sprawiły, że placówka cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Pojawiły się właśnie informacje o możliwości przejęcia instytutu. Czy takie wydarzenie może pomóc, czy raczej przeszkodzić w naukowych badaniach?
Rozmowa z dr Grzegorzem Broną i dr Grzegorzem Kasprowiczem z firmy Creotech Instruments
wtorek, 31 marca 2015 10:25
Koncentrujemy się na współpracy z przemysłem kosmicznym
Rozmowa z dr Krzysztofem Puczko, dyrektorem zarządzającym Delta Energy Systems
czwartek, 05 marca 2015 09:51
Obecnie klientów przemysłowych trudno jest przekonać do inwestycji, której okres zwrotu jest dłuższy niż kilka lat. Stąd też zazwyczaj zaczynamy od projektów pilotażowych, gdzie sprawdza się działanie rozwiązania w mniejszej skali lub w takim obszarze, gdzie czas zwrotu będzie najkrótszy
Rozmowa z Tomaszem Dublasiewiczem, dyrektorem firmy Amtest Poland
piątek, 30 stycznia 2015 10:57
Praca w ramach międzynarodowej grupy Amtest Associates zapewnia nam w biznesie korzystną synergię oraz lepszą pozycję przetargową w stosunku do naszych dostawców
Rozmowa z Colemanem Liu, dyrektorem generalnym firmy Mean Well Europe
poniedziałek, 12 stycznia 2015 14:52
Nasze relacje z rynkiem i dystrybutorami budujemy patrząc na nie z długiej perspektywy

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com