wersja mobilna
Online: 483 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z Katarzyną Ozgą-Łepkowską, prezesem zarządu firmy Maus Electronics
wtorek, 03 czerwca 2014 13:17
Pomagamy klientom biorąc na siebie całkowity ciężar obsługi klientów z rynku krajowego
Rozmowa ze Stefanem Galińskim i Ryszardem Pietrasikiem z firmy Elmax
poniedziałek, 28 kwietnia 2014 08:54
Elmax przebił się na rynku dzięki synergii zapewniającej nie tylko dobry jakościowo proces produkcyjny, ale także doradztwo, projektowanie i wsparcie technologiczne od strony projektu
Rozmowa z Damianem Piwowarem, dyrektorem zarządzający w firmie Merserwis
wtorek, 08 kwietnia 2014 10:03
Specjalnie przygotowana oferta skierowana do kluczowych rynków i uzupełniona usługami jest naszym pomysłem na biznes
25 lat obecności na rynku dystrybucji podsumowuje Tomasz Tołściuk, prezes Microdis Electronics sp. z o.o.
piątek, 14 marca 2014 11:28
Na początku lat 90. podjęto decyzję o zmianie struktury firmy ze "sklepowej" na dystrybucyjną, a firma przyjęła nazwę Microdis. Kilka lat później jako Microdis Holding została skonsolidowana z brytyjskim Eurodisem. Po kolejnych ośmiu latach współpracy Microdis powrócił do samoistnej struktury, w której trwa do dzisiaj.
Rozmowa z Wiesławem Żmudą, dyrektorem sprzedaży w firmie Masters
środa, 12 marca 2014 13:20
W naszej pracy stawiamy przede wszystkim na silne wsparcie techniczne udzielane klientowi
Rozmowa z Jackiem A. Dobrowieckim, właścicielem firmy Helmar
piątek, 31 stycznia 2014 12:58
Firma dystrybucyjna powinna dostosowywać się do sytuacji na rynku. Po dokonanych zmianach w strukturze sprzedaży, wymuszonej przez zdarzenia zewnętrzne, Helmar odbudował swoją pozycję w branży
Rozmowa ze Sławomirem Binderem i Adrianem Wieczorkowskim z firmy Biall
czwartek, 09 stycznia 2014 10:39
Kompleksowa oferta aparatury i narzędzi dla wielu branż przemysłowych jest naszym atutem
Rozmowa z Robertem Koczorowskim, właścicielem firmy RobTools SMT
czwartek, 05 grudnia 2013 13:24
W biznesie stawiamy na sprzedaż maszyn i urządzeń do produkcji
Rozmowa z Grzegorzem Smaglewskim, właścicielem firmy Mikrokontrola
środa, 30 października 2013 13:33
Na rynku RFID konkurujemy możliwością szybkiego przygotowania wersji indywidualnych, dopasowanych do wymagań klienta
Rozmowa z Cezarym Kalistą, menedżerem sprzedaży w firmie Antaira Technologies
wtorek, 08 października 2013 12:42
Duży potencjał rynkowy sieciowego sprzętu komunikacyjnego wynika ze znaczenia Ethernetu w przemyśle i roli, jaką odgrywa ten standard w komunikacji

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com