wersja mobilna
Online: 514 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z Robertem Benderem, dyrektorem sprzedaży w firmie Elproma Elektronika
poniedziałek, 09 września 2013 12:59
Zajmujemy się skomplikowanymi technicznie produktami i działamy na niełatwych rynkach
Rozmowa z Robertem Serkuczewskim z firmy SE Spezial Electronic
piątek, 02 sierpnia 2013 08:20
Stabilność działania i znajomość branży jest podstawą naszej pracy
Rozmowa z Danielem Kacerovskim, dyrektorem sprzedaży na terenie Azji w firmie MBraun
wtorek, 23 lipca 2013 11:19
OLED to doskonała technologia dla małych wyświetlaczy - i jak na razie tylko dla nich
Rozmowa ze Zbigniewem Aleksińskim i Łukaszem Kaźmierczakiem z firmy PAKT Electronics
czwartek, 04 lipca 2013 09:14
Staramy się wyróżnić na rynku zaangażowaniem, rzetelnością i dobrą ofertą handlową
 Rozmowa z dr. Zygmuntem Łuczyńskim, dyrektorem Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych
czwartek, 04 lipca 2013 09:04
O współpracy świata nauki z przemysłem w produkcji grafenu
Rozmowa z kierownictwem EAE Elektronik - prezesem Pawłem Patałą i wiceprezesem Arturem Pudelskim
środa, 05 czerwca 2013 10:05
Nasz pomysł na biznes bazuje na nowoczesnym i wydajnym parku maszynowym oraz elastyczności w podejściu do klienta
Rozmowa z Markiem Sikorą, prezesem Elmark Automatyka
środa, 08 maja 2013 12:54
W perspektywie kilku lat zamierzamy przekształcić się w spółkę akcyjną i wejść na giełdę
Rozmowa z Arturem Bełzem, współwłaścicielem firmy SMTronic
środa, 03 kwietnia 2013 13:02
My chcemy unikać takich dwuznaczności i stawiamy na bycie kompetentnym dostawcą usług montażowych. Chcemy rozbudowywać posiadany park maszynowy i doświadczenie produkcyjne, bo w tym widzimy swoje szanse.
Rozmowa z Jarosławem Raszewskim, prezesem zarządu firmy SOFTCOM
środa, 03 kwietnia 2013 12:46
Chcemy się specjalizować w kierunku realizacji zleceń prototypowych i małych serii produkcyjnych, ale za to realizowanych bardzo szybko
Rozmowa ze Stanisławem Żochowskim, właścicielem firmy Labem
poniedziałek, 11 marca 2013 11:52
Szeroka i kompleksowa oferta produktów dla producentów elektroniki jest podstawą naszego biznesu.

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com