wersja mobilna
Online: 509 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z dyrekcją firmy Neotech: Andrzejem Wnuczko, Katarzyną Kasjaniuk i Markiem Karabowiczem
środa, 04 kwietnia 2012 08:45
Wytwarzamy elementy indukcyjne, a także automaty, nawijarki i inne urządzenia technologiczne
Rozmowa z Pawłem Bachankiem, prezesem AM Technologies
czwartek, 08 marca 2012 11:03
W biznesie stawiamy na szeroką ofertę handlową oraz usługi związane z systemami pomiarowymi
Rozmowa z Andrzejem Torbickim, dyrektorem polskiego oddziału ST Microelectronics
wtorek, 07 lutego 2012 13:10
Na polskim rynku kluczowe są dla nas lokalne przedsiębiorstwa obsługujące specjalistyczne rynki
Rozmowa z Wojciechem Bielakiem z firmy Kompania Elektroniczna
poniedziałek, 16 stycznia 2012 11:18
W branży EMS jesteśmy młodą firmą, ale z dużym doświadczeniem rynkowym
Rozmowa ze Zbigniewem Fidelusem, prezesem zarządu firmy Fideltronik
piątek, 25 listopada 2011 10:36
Najważniejsze w biznesie jest bycie firmą całkowicie nakierowaną na potrzeby klienta i wszystko, co robię w biznesie od 25 lat, jest temu podporządkowane
Rozmowa z Maciejem Bornikowskim, dyrektorem firmy Bornico w Radomiu
środa, 02 listopada 2011 14:29
"Zapewniamy kompletny zakres usług produkcyjnych w zakresie nowoczesnej elektroniki"
Rozmowa z Leszkiem Sierpińskim, dyrektorem zarządzającym w ELFA Elektronika
środa, 05 października 2011 12:56
"Od dwóch lat zmieniamy się, idąc za rozwijającym się rynkiem elektroniki w Polsce"
Rozmowa z Piotrem Mielewczykiem, prezesem zarządu firmy Elhurt
poniedziałek, 05 września 2011 12:54
"Produkcja elektroniki pozwala nam zapewnić najszerszą na rynku kompleksową ofertę usług dla producentów OEM"
Rozmowa z Robertem Kościeszą, dyrektorem firmy Digimes
środa, 03 sierpnia 2011 08:06
"Dobry serwis i obsługa posprzedażna są moim zdaniem kluczową wartością dla dostawców aparatury pomiarowej"
Rozmowa z dr. Włodzimierzem Strupińskim z Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
czwartek, 28 lipca 2011 11:45
"Opracowanie tej technologii zabrało mi trzy lata, wymagało mnóstwa cierpliwości i intuicji badawczej. Od 30 lat zajmuję się technologią wytwarzania półprzewodników i można powiedzieć, że jest to też wynik całości mojego doświadczenia zawodowego" - O grafenie oraz możliwościach, jakie kryją się w tym materiale.

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com