wersja mobilna
Online: 507 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z Olafem Ciepłym z firmy Sony oraz Arturem Oporskim z firmy Ambex
poniedziałek, 13 czerwca 2011 10:19
"Zainteresowanie branży sprzętem do produkcji elektroniki w Polsce jest bardzo duże"
Rozmowa z Wojciechem Sakowskim, prezesem firmy Evatronix
wtorek, 10 maja 2011 07:19
"Rozwój układów analogowych jest dla nas priorytetem i kluczem do przyszłych sukcesów"
Rozmowa z Januszem Rżysko, dyrektorem generalnym w firmie Meratronik S.A.
poniedziałek, 07 marca 2011 09:02
"Jedyną skuteczną drogą rozwoju branży pomiarowej jest poszerzanie aktywności na nowe obszary rynku i rozbudowa oferty o nowe grupy przyrządów"
Rozmowa z Bogusławem Cieślakiem i Michałem Cieślakiem z firmy Bogart
poniedziałek, 14 lutego 2011 14:52
"Mamy park maszynowy z wszystkimi nowościami: inspekcją rentgenowską, lutowaniem kondensacyjnym, laboratorium z komorami klimatycznymi i całym klimatyzowanym budynkiem. Umiemy z tych atutów korzystać i nierzadko pracujemy dla firm, które zamawiają montaż kilku płytek drukowanych na rok, ale są one bazą dla drogich maszyn lub odpowiedzialnych systemów"
Rozmowa z Krzysztofem Klibiszem, właścicielem firmy Indel
wtorek, 04 stycznia 2011 14:29
"Szeroki asortyment i dostępność towaru "od ręki" zawsze były podstawą biznesu"
Rozmowa z Robertem Sacherem i Adrianem Antoszem (po lewej), właścicielami MPL Power Elektro
czwartek, 02 grudnia 2010 11:21
"Naszym celem jest utrzymanie i umocnienie pozycji lidera na rynku polskim w obszarach szeroko pojętego rynku zasilaczy"
Rozmowa z Adamem Wilanowskim (po prawej) i Piotrem Walendowskim - współwłaścicielami firmy Lediko z Wrocławia
poniedziałek, 22 listopada 2010 09:44
"Nasza praca za każdym razem zaczyna się od projektu. Mimo że klient może kupić od nas tylko opracowanie techniczne i zająć się produkcją samodzielnie, w praktyce nie poprzestajemy na sprzedaży projektu i w większości przypadków zajmujemy się także produkcją seryjną oraz serwisem."
Rozmowa z Pawłem Leśniewskim, menedżerem sprzedaży w firmie Eltronika
poniedziałek, 04 października 2010 10:55
"W naszej pracy postawiliśmy na produkty specjalistyczne i dość odległe od popularnych zastosowań i aplikacji konsumenckich..."
Rozmowa z Damianem Lewandowskim, współwłaścicielem firmy Artronic w Gdyni
poniedziałek, 13 września 2010 08:36
"Nasze produkty stanowią spójny zestaw elementów, które wypróbowaliśmy w działaniu i oceniliśmy pozytywnie pod kątem jakości."
Rozmowa z Markiem Petrykiem, menedżerem w firmie Amtest
wtorek, 17 sierpnia 2010 07:21
Podstawą sukcesu jest dobre zrozumienie potrzeb klientów i duża elastyczność działania

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com