wersja mobilna
Online: 507 Niedziela, 2017.04.30

Polecany wywiad

Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Jesteśmy elastyczni, ale i też wymagający w stosunku do naszych klientów

czytaj dalej piątek, 31 marca 2017 10:41
Rozmowa z Bogdanem Maliszewskim, dyrektorem generalnym UL International Polska

Wywiady

Rozmowa z T.A.V. Schnieders i Pawłem Kowalem z firmy Euro-Impex Marketing
wtorek, 06 lipca 2010 10:25
Od pięciu lat budujemy markę Euro-Impex, jako niezależnego dostawcy podzespołów
Rozmowa z Gerardem Wiśniewskim, Jackiem Budnym i Leszkiem Adamowiczem z firmy SiGarden
wtorek, 08 czerwca 2010 08:38
Jako firma lokalna dysponująca zespołem doświadczonych projektantów możemy lepiej od innych firm dopasować się do wymagań naszego rynku i szybko realizować projekty
Rozmowa z Tomaszem Góreckim z firmy FlowCAD
sobota, 05 czerwca 2010 10:42
O zmianach, nowościach i trendach w oprogramowaniu EDA
Rozmowa z Krzysztofem Zbanyszkiem, dyrektorem firmy AET
poniedziałek, 10 maja 2010 13:26
Szukamy takich obszarów rynku, gdzie o powodzeniu w sprzedaży będą decydować nie tylko ceny, ale i kompetencje techniczne
Rozmowa z właścicielem firmy Lechpol Zbigniewem Leszkiem
wtorek, 20 kwietnia 2010 07:26
"Podstawą naszej działalności jest handel. Jednak od kilku lat rozwijamy wsparcie dla tego rdzenia biznesu w innym obszarze. Naszym nowym pomysłem było zbudowanie i otwarcie centrum logistyczno-magazynowego, w którym sprzedajemy powierzchnię magazynową dla innych firm."
Rozmowa ze Zbigniewem Danilukiem, właścicielem firmy NDN
piątek, 26 marca 2010 14:46
"Cechą charakterystyczną firmy NDN jest to, że nie opiera się ona na jednej kategorii lub grupie produktów. Wręcz przeciwnie, ma charakter zrównoważony, obejmując cały przekrój sprzętu pomiarowego. Liczba producentów, z jakimi współpracujemy, sięga kilkunastu. Oczywiście jesteśmy powiązani umowami o współpracy, jednak nie od dzisiaj wiadomo, że żadna umowa nie zastąpi wysiłku w pracy ani też nie jest gwarancją dochodów."
Rozmowa z Robertem Kacprzyckim, właścicielem firmy RK-System
czwartek, 18 lutego 2010 12:39
"Naszą siłą jest produkcja elektroniki w obszarach, gdzie możemy wykazać się kompetencjami i być przeciwwagą dla Dalekiego Wschodu. W stosunku do równorzędnych produktów zagranicznych jesteśmy znacznie tańsi, a jednocześnie mamy równorzędny funkcjonalnie i jakościowo produkt."
Rozmowa z Cezarym Morawskim, menedżerem sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Kontron East Europe
poniedziałek, 18 stycznia 2010 12:27
Kontron stara się być przede wszystkim dostawcą uniwersalnym, takim który jest obecny w wielu branżach, dysponując bardzo szerokim portfolio produktów "Kontron wchodził na rynek polski poprzez wykupienie firmy PEP Modular Computers w 2002 roku. Był to moment, w którym na rynku było obecnych już kilka znanych marek i tym samym nasz start nie był łatwy. Dzisiaj Kontron jest firmą globalną i oddział w Polsce jest jednym z wielu w innych krajach. Firma ma scentralizowaną strukturę z jednym magazynem w Niemczech, co na pewno jest wygodne i obniża koszty, niemniej czasami nie sprzyja szybkim dostawom."
Rozmowa z Łukaszem Kaczmarskim, country managerem z Texas Instruments
poniedziałek, 16 listopada 2009 15:48
Naszym celem jest dostarczenie pomocy na każdym etapie projektu "Naszym najważniejszym zadaniem jest prezentacja technologii i funkcjonalności układów scalonych dla naszych klientów, demonstracja ich możliwości aplikacyjnych po to, aby przekonać, że są one lepszym wyborem. Celem jest też rozwiązywanie problemów klienta, bez względu na to, jakiej części projektu one dotyczą."
Rozmowa z Tadeuszem Górnickim prezesem zarządu WG Electronics w Warszawie
poniedziałek, 02 listopada 2009 12:35
Punting in Cambridge czyli dokąd płynie ARM ? "Daleki jestem od skreślenia Intela lub ustawienia go na przegranej pozycji. Przypuszczam jednak, że globalny rynek mikroprocesorów może się tak spolaryzować, że zostanie na przykład dwóch dominujących graczy. Chcę powiedzieć tylko, że nasz partner ARM ma niepowtarzalną szansę walczyć w tym wyścigu o złoto. A rywalizacja takich dwóch firm, bądź co bądź wizjonerów branży, ma swoje smaki i smaczki. "

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com