wersja mobilna
Online: 368 Czwartek, 2018.06.21

Biznes

3 firmy telekomunikacyjne w czołówce rankingu polskich marek

środa, 21 grudnia 2011 09:02

W pierwszej dziesiątce rankingu najcenniejszych polskich marek w 2011 r. opublikowanym w grudniu przez dziennik Rzeczpospolita znalazły się trzy firmy telekomunikacyjne. Najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Telekomunikacja Polska, której prawie 50% akcji należy obecnie do France Telecom. Wartość marki wyceniona została przez dziennik na 1,8 mld zł.

Na drugim miejscu znalazł się Plus, warty według wyceny Rzeczpospolitej 1,2 mld zł. Trzecią najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Play, z wartością prawie jednego miliarda zł. Poza pierwszą dziesiątką według Rzeczpospolitej uplasowały się kolejno blueconnect, neostrada, Netia, Heyah i Multimedia.

 

Marcin Tronowicz

źródło: Rzeczpospolita

 

World News 24h

czwartek, 21 czerwca 2018 11:57

Hyundai Motor Group and AUDI AG announced they have entered into a multi-year patent cross-licensing agreement, covering a broad range of fuel cell electric vehicle components and technologies. Under the new partnership, the world’s fifth-largest auto-making group and the German premium car maker will make joint efforts in developing FCEVs, to lead the automotive industry to a more sustainable future. The cross-license agreement has been signed between Hyundai Motor Company - the Group’s flagship car-making unit - and Audi but also covers and benefits both companies’ affiliates, including but not limited to Kia Motors Corporation and Audi’s parent company Volkswagen AG.

więcej na: www.hyundainews.com