wersja mobilna
Online: 399 Środa, 2018.01.17

Biznes

RADPOL zwiększa sprzedaż w III kwartale

wtorek, 29 października 2013 10:31

Przychody Grupy RADPOL, dostarczającej rozwiązania dla energetyki, ciepłownictwa, przesyłu wody i gazu, osiągnęły w trzecim kwartale poziom blisko 61 mln zł. Oznacza to wzrost o 42% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Po trzech kwartałach 2013 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie 124,47 mln zł, co stanowi wzrost o 9% r/r. Dobre wyniki to zasługa m.in. wzrostu efektywności wewnątrz grupy oraz rozwoju sprzedaży krajowej i eksportu, który wzrósł w III kwartale o 65%.

- Grupa RADPOL w ostatnich latach przeprowadziła ambitny program inwestycyjny, liczony w dziesiątkach milionów złotych, dzięki któremu posiada ogromny potencjał produkcyjny i technologiczny. Obecnie skupiamy się na jak najlepszym wykorzystaniu powstałych możliwości, realizując strategię rozwoju, zmierzającą do osiągnięcia w 2015 roku 300 mln zł przychodów. Chcemy dynamicznie zwiększyć sprzedaż w Polsce, przede wszystkim w branży energetycznej i ciepłowniczej, pozyskać wielu nowych klientów w eksporcie oraz udoskonalić efektywność naszej organizacji. Stale stawiamy też na badania i rozwój, pragnąc utrzymać technologiczną przewagę naszych produktów - mówił Krzysztof Pióro, Prezes Zarządu RADPOL SA.

W czerwcu 2013 r. RADPOL przejął spółkę Finpol Rohr, która jest producentem systemów preizolowanych dla sieci ciepłowniczych. Jej przejęcie było czwartą akwizycją grupy. Wszystkie zrealizowane przez RADPOL przejęcia przełożyły się na skokowy wzrost rezultatów i są elementem strategii zakładającej osiągnięcie pozycji czołowego dostawcy rozwiązań do przesyłu mediów w Polsce i liczącego się gracza na rynku europejskim.

źródło: RADPOL

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com