wersja mobilna
Online: 368 Niedziela, 2018.06.24

Biznes

Jabil sprzedał oddział usług posprzedażnych za 725 mln dol.

piątek, 27 grudnia 2013 08:01

Jabil sprzedał iQorowi, jednemu z liderów outsorcingu procesów biznesowych, oddział usług posprzedażnych za 725 mln dol. Amerykański kontraktowy producent elektroniki prowadził biznes usług posprzedażnych od 14 lat, obsługując czołowych producentów i dostawców elektroniki. W 2013 roku finansowym Jabil uzyskał z niego obroty 1,1 mld dol.

Obecnie usługi posprzedażne firmy obejmują głównie naprawę elektroniki konsumenckiej. Środki otrzymane z transakcji firma chce przeznaczyć na zwiększenie zatrudnienia w działach inżynieryjnych, aby rozszerzyć i dywersyfikować główną działalność produkcyjną. IQor ma kontynuować świadczenie usług posprzedażnych dla obecnych klientów Jabila.

Serwis sprzętu elektronicznego zapewnia rozwinięta przez firmę sieć zakładów w Europie, Azji i obu Amerykach. W Polsce usługi posprzedażne Jabila, a więc serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń elektronicznych, świadczą zakłady Bydgoszcz Aftermarket Services.

źródło: serwis 4-traders

 

World News 24h

sobota, 23 czerwca 2018 19:58

Britain’s Marks & Spencer has signed a strategic partnership deal with Microsoft to test the integration of artificial intelligence technologies into the retailer’s stores and operations. The deal will see Microsoft’s AI engineers work with M&S’s engineers to examine how the technology can benefit customers and increase efficiency in its business. No financial details of the deal were disclosed.

więcej na: www.reuters.com