wersja mobilna
Online: 570 Niedziela, 2017.11.19

Biznes

RS Components przyciągnie klientów nową marką własną - RS PRO

piątek, 05 lutego 2016 12:54

Firma RS Components ogłosiła plany położenia większego nacisku na produkty udostępniane klientom pod własną marką. Do oferty wprowadza nową markę - RS PRO - by wyraźniej pokazać asortyment ponad 40 tys. swoich produktów elektronicznych i przemysłowych. Planuje również rozszerzyć zakres oferty reprezentującej wiodące standardy w zakresie audytu, kontroli, badań i certyfikacji ze znakiem jakości RS.

RS sprzedaje produkty własnej marki od 75 lat, a dystrybucyjna działalność firmy uzyskała priorytet w latach dziewięćdziesiątych. - Zgubiliśmy drogę - przyznał Kurt Colehower, który w ubiegłym roku objął kierownictwo RS Private Label. Colehower, który wcześniej pracował dla Arrow Electronics i Solectrona, widzi w nowej globalnej tożsamości RS wielką szansę na ożywienie marki. - Chcemy budować markę produktu globalnego, który jest synonimem jakości, wydajności i wartości - dodał.

Produkty dostępne pod marką RS PRO mają być bardziej widoczne i dostępne dla klientów. Będzie je także łatwiej kupić w Internecie. Możliwości wyboru dokonywanego przez odbiorców zostaną ulepszone poprzez usunięcie z portfolio niektórych istniejących produktów oraz przez dodanie nowych. RS oczekuje, że zasięg marki RS PRO będzie rósł o ponad 10% rocznie.

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 11:59

U.S. regulators approved the use of new technology that will improve picture quality on mobile phones, tablets and television, but also raises significant privacy concerns by giving advertisers dramatically more data about viewing habits. The U.S. Federal Communications Commission voted 3-2 to allow broadcasters to voluntarily use the new technology, dubbed ATSC 3.0, which would allow for more precise geolocating of television signals, ultra-high definition picture quality and more interactive programming, like new educational content for children and multiple angles of live sporting events. The system uses precision broadcasting and targets emergency or weather alerts on a street-by-street basis.

więcej na: www.reuters.com