wersja mobilna
Online: 546 Poniedziałek, 2018.06.25
Kim jesteś czytelniku - zestawienie danych z ankiet prenumeraty

Elektronik to magazyn dostępny przede wszystkim w kwalifikowanej prenumeracie. Specjalistom związanym z branża elektroniczną pismo oferowane jest za połowę ceny, wystarczy wypełnić formularz dostępny w każdym numerze lub na stronie internetowej i uzyskać korzystny rabat. Podczas wypełniania ankiety pytamy dodatkowo czytelników o kilka podstawowych faktów związanych z ich pracą: jakie stanowisko piastują, w jakiej wielkości firmie pracują itp. Te dane zbieramy po to, aby wiedzieć, kto czyta magazyn i móc lepiej dopasować tematykę artykułów.

Poniżej przedstawiamy Państwu opracowane dane statystyczne pochodzące z tych ankiet. Mamy nadzieję, że pomogą one lepiej planować Wam działania marketingowe i precyzyjniej adresować kampanie reklamowe.

Z poważaniem

Redakcja magazynu "Elektronik"


1. Charakter wykonywanej pracy

Jak wynika z powyższego zestawienia, czytelnikami Elektronika jest głównie kadra techniczna, na którą przypadło aż 76% wskazań i menedżerska (19%). Suma procentowa poszczególnych kategorii na wykresie przekracza 100%, gdyż w ankiecie można było zaznaczyć kilka odpowiedzi.

2. Wielkość firmy

Połowa czytelników Elektronika pracuje w firmach elektronicznych zatrudniających nie więcej niż 10 osób. Niemniej co czwarta osoba zatrudniona jest w dużych przedsiębiorstwach, gdzie kadra etatowa liczy ponad 100 osób.

3. Główne produkty i usługi firmy

Największa liczba czytelników związana jest z urządzeniami przemysłowymi, urządzeniami dla automatyki, miernictwem i aparaturą pomiarową. Silną grupę aktywności stanowią również komputery, sterowniki i urządzenia peryferyjne, czyli systemy embedded.

4. Rodzaj aktywności rynkowej firmy
 

Prawie połowa czytelników elektronika związana jest z produkcją urządzeń elektronicznych lub z usługami dla elektroniki.

5. Kompetencje w zakresie kupowania podzespołów elektronicznych

Dwie trzecie czytelników Elektronika decyduje lub ma istotny wpływ na kupowanie podzespołów elektronicznych na potrzeby firmy.

6. Kompetencje w zakresie decydowania o innych zakupach na potrzeby firmy

Aż 74% czytelników decyduje o kupnie innych towarów (poza podzespołami) na potrzeby firmy.

Powyższe zestawienie powstało na bazie analizy statystycznej 1743 ankiet