wersja mobilna
Online: 470 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Sowar ma już 20 lat

środa, 18 sierpnia 2010 08:38

Do grona firm obchodzących w tym roku okrągły jubileusz działalności dołączył wrocławski Sowar. Firma jest obecna na rynku elektroniki od 1990 roku i specjalizuje się w kontraktowej produkcji elektronicznej.

Sowar wykonuje też kompleksowe zlecenia projektowe i ma własne biuro konstrukcyjne wspomagające klientów w przygotowaniu wyrobu do produkcji. Atutem firmy są dobrze wyposażone wydziały SMT, THT, dział mechaniczny i pracownia wtryskiwania tworzyw sztucznych, które dają możliwość przygotowania każdego urządzenia elektronicznego od zakupu elementów do zapakowania wyrobu i wysłania do klienta. Kompetentny zespół Sowaru jest w stanie przeprowadzić projekt od pomysłu do uruchomienia produkcji, a lata doświadczeń umożliwiają realizację kontraktów wieloseryjnej produkcji, ale także przyjęcie zleceń na serie prototypowe.

Firma wyróżnia się także działającym systemem monitorowania stanu realizacji zamówień. Klienci przez Internet mogą obserwować na bieżąco wszystkie etapy i stan zaawansowania swoich kontraktów i widzą też cały proces od strony logistycznej. System zarządzania jakością ISO 9001:2000 i 100-procentowa kontrola jakości w oparciu o urządzenia AOI jest gwarantem najwyższego poziomu usług. Ponad 50% kontraktowej produkcji elektronicznej Sowar realizuje dla odbiorców z Europy Zachodniej.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

Firmy w artykule

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com