wersja mobilna
Online: 681 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Polacy zakwalifikowni do kolejnego etapu XPLORE 2012

czwartek, 10 listopada 2011 09:24

W październiku odbyło się spotkanie 3 drużyn z Polski zakwalifikowanych do kolejnego etapu konkursu XPLORE Automation Award 2012. Konkurs ten organizowany jest co kilka lat przez Phoenix Contact i ma zasięg międzynarodowy. Jury konkursu wybrało około 80 pomysłów, których realizację sfinansuje.

Trzy zespoły z Polski znalazły się w tym gronie i przedstawiły następujące projekty : Gra sudoku (Politechnika Warszawska), Dydaktyczny model transportu (Uniwersytet Warmii i Mazur), Łódź ratunkowa (Politechnika Warszawska). Wszystkie projekty, również konkurentów dla zespołów z Polski, można obejrzeć na www.youtube.com w kanale xploreAward.

Obecnie zespoły realizują swoje projekty dzięki wsparciu finansowemu Phoenix Contact. W marcu odbędzie się prezentacja 30 wybranych projektów w siedzibie głównej Phoenix Contact w Niemczech. Wówczas zostaną wyłonieni zwycięzcy w każdej z 7 kategorii. Zwycięskie zespoły zostaną również zaproszone na targi Hanover gdzie odbędzie się oficjalna ceremonia wręczenia nagród z udziałem Ministra Gospodarki Niemiec.

Trzymamy kciuki za sukces zespołów z Polski.

Więcej na www.xplore.org i www.phoenixcontact.pl

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com