wersja mobilna
Online: 661 Poniedziałek, 2017.05.29

Biznes

Nowa dystrybucja firmy Renex

środa, 14 października 2015 12:42

Renex rozpoczął udostępnianie w Polsce urządzeń firmy TWS Automation, włoskiego producenta rozwiązań przeznaczonych dla przedsiębiorstw zajmujących się produkcją elektroniki. Z nowymi urządzeniami można zapoznać się w Demo-Roomie w Centrum Technologicznym Renexu we Włocławku, gdzie firma umożliwia przeprowadzenie testów produkcyjnych na płytkach dostarczanych przez klientów.

Firma TWS Automation istnieje od 1997 roku. W jej ofercie znajdują się między innymi automaty pick and place, profilomierze, szafy do przechowywania szablonów, drukarki pasty lutowniczej oraz piece lutownicze stosowane zarówno w produkcji mało-, jak i średnioseryjnej. Nowoczesny design maszyn oraz odpowiedni stosunek jakości i wydajności do ceny doceniło już wielu klientów. Jak informuje TWS, w okresie 20-letnim za pośrednictwem dystrybutorów firma dokonała ponad 1300 instalacji kompletnych linii produkcyjnych na całym świecie.

Oferta automatów obejmuje urządzenia o wydajności do 4400 cph z możliwością układania komponentów BGA o wymiarach 50x50, a także z opcją wyposażenia w głowicę dyspensera, dzięki czemu użytkownik zyskuje możliwość dozowania pasty, kleju, żywicy, silikonu i innych podobnych substancji. Takie rozwiązanie umożliwia inwestycję tylko w automat i piec oraz stworzenie linii do produkcji małych serii płytek.

źródło: Renex

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

poniedziałek, 29 maja 2017 07:53

AMOLED panels, due to superiority in color saturation, thinness and power consumption over TFT-LCD panels, have seen increasing adopted for smartphones and will eventually become mainstream smartphone, as well as a dominate solution for VR head-mounted devices, according to Digitimes Resaerch. Global AMOLED shipments are forecast to increase from 370 million units in 2016 to 452 million in 2017 and 1.127 billion in 2021, with the corresponding penetration of smartphones to rise from 24.3% to 27.6% and 53.0%, Digitimes Research indicated.

więcej na: www.digitimes.com