wersja mobilna
Online: 1753 Sobota, 2017.02.25

Biznes

Automaticon 2017 coraz bliżej

czwartek, 16 lutego 2017 12:57

Już tylko miesiąc został do rozpoczęcia kolejnej edycji targów Automaticon - tegoroczna 23 edycja będzie miała miejsce w dniach 14-17 marca, tradycyjnie od wtorku do piątku. Wszystko wskazuje na to, że wydarzenie to będzie miało jak zwykle duży rozmach, charakterystyczny dla najważniejszych imprez w kraju.

Tegoroczny Automaticon zapowiada się okazale i interesująco, o czym świadczy wstępna lista wystawców, która dostępna jest na stronie organizatora - zestawienie jest jak zwykle długie i znaleźć w nim można wszystkich stałych bywalców. Warte odnotowania jest też to, że poza nimi pojawi się sporo nowych firm, co jest bardzo dobrą wiadomością, znakiem rozwoju i otwarcia na branżę. Lista seminariów też sugeruje, że nikt nie będzie narzekał na nudę, raczej kłopot będzie z wolnym czasem.

Dla specjalistów z branży Automaticon jest niepowtarzalną okazją do spotkań i konfrontacji. Mówi się wręcz, że Automaticon jest imprezą rodzinną - miejscem spotkań dobrych znajomych. Warto być częścią tego wydarzenia i już dzisiaj zarezerwować sobie czas w kalendarzu.

W najbliższych tygodniach odbędą się w Warszawie także inne imprezy dla branży elektroniki i automatyki, na które warto zwrócić uwagę. Są to między innymi:

  • DOM inteligentny 2017 i równolegle AV&Home Cinema Show - 3-5 marca;
  • ŚWIATŁO 2017 - XXV Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego - 22-24 marca;
  • ELEKTROTECHNIKA 2017 - XV Międzynarodowe Targi Sprzętu Elektrycznego i Systemów Zabezpieczeń - 22-24 marca;
  • EuroLab 2017 - 19. Międzynarodowe Targi Analityki i Technik Pomiarowych - 29-31 marca.

W kwietniu odbędzie się pierwsza edycja nowych targów w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie - Targi Energetyczne Warsaw Power & Energy - 26-27 kwietnia, Warszawa-Nadarzyn.

 

Powiązane artykuły

» Elektronik na targi - Automaticon 2016


World News 24h

sobota, 25 lutego 2017 11:57

LG Electronics will re-enter the low-cost smartphone segment in India by July-August as it aims to get more market share by volume in India, about 70 per cent of which is made up of phones in the sub-Rs 10,000 categories. The company will introduce more India-specific products from now on rather than replicating globally successful models in the country.

więcej na: economictimes.indiatimes.com