Specjalista firmy Renex najlepszym serwisantem Yamahy w Europie

| Wydarzenia

Paweł Malinowski, lider serwisu w Grupie Renex, zajął piąte miejsce w międzynarodowym konkursie Yamaha SMT Technician Grand Prix 2023. To najwyższe miejsce wśród europejskich uczestników. Wydarzenie zorganizowane przez globalnego lidera w produkcji urządzeń SMT miało na celu nagrodzenie ekspertów, którzy mają dużą wiedzę i umiejętności w swojej dziedzinie.

Specjalista firmy Renex najlepszym serwisantem Yamahy w Europie

Grupa Renex, zatrudniająca najwyżej kwalifikowanych inżynierów, po raz kolejny potwierdza swoją renomę dzięki osiągnięciom swojego lidera serwisu. Paweł Malinowski, po wykazaniu się wybitnymi umiejętnościami podczas eliminacji do mistrzostw inżynierów serwisu Yamaha, zakwalifikował się do finału. W eliminacjach wzięło udział ponad 100 uczestników, a do finału zakwalifikowało się 12. Finał odbył się w siedzibie firmy Yamaha w Japonii. Rywalizując z najlepszymi specjalistami z całego świata, zajął 5 miejsce, co uczyniło go najlepszym serwisantem Yamahy w Europie.

W konkursie brano pod uwagę szeroki zakres umiejętności - od teoretycznej wiedzy o urządzeniach, po praktyczne umiejętności serwisu i wsparcia zdalnego. Specjalista Renexu wykazał się nie tylko doskonałą znajomością teorii, ale także umiejętnością szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów w praktyce.

Zdobyte miejsce świadczy o kompetencjach Pawła Malinowskiego w zakresie serwisowania skomplikowanych urządzeń elektronicznych i umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów technicznych. Jego sukces nie tylko przyczynia się do wzmocnienia pozycji firmy Renex jako lidera w branży, ale również świadczy o wysokiej jakości polskich specjalistów w globalnym przemyśle elektronicznym.

Osiągnięcie jest również dowodem na wysoką jakość szkoleń i wsparcia technicznego oferowanego przez Renex, co zostało wcześniej potwierdzone tytułem Najlepszego Serwisu Yamaha w Europie w 2020 roku. Paweł Malinowski, jako kierownik działu serwisu Grupy Renex wraz ze swoim zespołem pomaga klientom i partnerom Renexu w pełnym wykorzystywaniu potencjału ich urządzeń i linii produkcyjnych poprzez dostarczanie wsparcia serwisowego, doradczego i szkoleniowego.

W poprzedniej edycji konkursu w 2021 roku Paweł Malinowski zajął trzecie miejsce. Również w 2021 roku Grupa Renex otrzymała nagrodę Yamaha Best Service Provider Award. Firma została wtedy doceniona za usługi związane z serwisem urządzeń, ich instalacją oraz szkoleniami dotyczącymi montażu i inspekcji komponentów SMT. Nagroda została przyznana Grupie Renex jako najlepszej w Europie.

źródło: Renex