wersja mobilna
Online: 609 Poniedziałek, 2017.05.29

Biznes

Toshiba przejęła Landis+Gyr za 2,3 mld dol.

środa, 25 maja 2011 08:55

Toshiba zapłaciła 2,3 mld dol. za firmę Landis+Gyr, aby rozszerzyć działalność biznesową w zakresie tworzenia inteligentnych sieci i budowania skupionych wokół nich społeczności. Landis+Gyr specjalizuje się w dostawach sprzętu i obsłudze zakładów użyteczności publicznej, aktualnie świadcząc usługi dla 8 tysięcy tego rodzaju podmiotów w 30 krajach świata.

Firma dostarcza systemy inteligentnego opomiarowania i elementy sieci, jej obroty w roku 2010 wyniosły 1,5 mld dol. Formalnie należąc do japońskiej firmy, Landis+Gyr zachowa własne struktury organizacyjne, pracowników, wyposażenie i prawa do znaków handlowych, oraz umocni i zwiększy działalność dzięki wielopoziomowym relacjom biznesowym z Toshibą.

Toshiba oświadczyła, że zamierza połączyć własne doświadczenie w zarządzaniu energią w sektorach zakładów publicznych, firm i indywidualnych użytkowników z technologią inteligentnych liczników i usług Landis+Gyr, aby wypracować uniwersalne rozwiązania w zakresie monitoringu i zarządzania zasilaniem, jak również zastosowania i usługi oparte na technologiach przetwarzania w chmurze.

Toshiba zakłada, że dzięki transakcji uzyska wzrost przychodów z inteligentnego opomiarowania i związanych z nim produktów i usług z 3,7 mld dol. obecnie do 8,5 mld dol. w 2015.

MT

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

poniedziałek, 29 maja 2017 07:53

AMOLED panels, due to superiority in color saturation, thinness and power consumption over TFT-LCD panels, have seen increasing adopted for smartphones and will eventually become mainstream smartphone, as well as a dominate solution for VR head-mounted devices, according to Digitimes Resaerch. Global AMOLED shipments are forecast to increase from 370 million units in 2016 to 452 million in 2017 and 1.127 billion in 2021, with the corresponding penetration of smartphones to rise from 24.3% to 27.6% and 53.0%, Digitimes Research indicated.

więcej na: www.digitimes.com