wersja mobilna
Online: 444 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Ben Heck odpowiada na pytania fanów i współpracuje w tematach kolejnych odcinków serialu „The Ben Heck Show” na portalu element14

piątek, 12 sierpnia 2011 06:01

element14, portal społecznościowy i źródło informacji dla inżynierów elektroników, hobbystów oraz Benjamin J. Heckendorn - guru moddingu elektroniki, znany także jako Ben Heck, zaskakują użytkowników intrygującymi pytaniami i komentarzami w nowym cyklu pt. „Ben Heck Show”. W ramach swoich dokonań Ben, niczym aktor w ulubionej roli, z fajką w ręku i brytyjskim akcentem, prezentuje dowcipne porady i wnikliwe odpowiedzi na temat idei i pomysłów pojawiających się w dyskusjach na portalu.

„To niesamowite, że wśród użytkowników portalu jest tylu niesamowitych fanów, którzy chcą się dowiedzieć więcej o projektach tworzonych w trakcie pokazu oraz osób chcących się dzielić wiedzą i doświadczeniem, aby budować jeszcze więcej fascynujących urządzeń”, powiedział Ben. „Miło jest wiedzieć, że jest takie duże zainteresowanie środowiska moddingiem elektroniki, własnymi konstrukcjami”.

Pytania i komentarze inspirujące działania Bena wysyłane są przez użytkowników portalu element14 (http://www.element14.com/TBHS) i ze strony „The Ben Heck Show” na YouTube (http://www.youtube.com/show/thebenheckshow). Ich zakres tematyczny jest bardzo szeroki i sięga takich tematów jak modyfikacja (modding) niszczarki do puszek, wykorzystania maszyn CNC, a nawet modernizację automatu do gier, po to, aby stał się on zgodny z filozofią działania reprezentowaną przez Bena.

„Filmy te są kwintesencją znaczenia tego, czym jest społeczność skupiona wokół portalu element14, na którą składają się profesjonaliści, inżynierowie oraz hobbyści i entuzjaści elektroniki”, powiedział Kevin Yapp, dyrektor marketingu w firmie Premier Farnell. „Duża wiedza Bena w połączeniu z niesamowitym humorem daje w efekcie wspaniałe przedstawienie, które po prostu się miło ogląda”.

Widzowie oglądający poszczególne odcinki są zapraszani do dyskusji online na portalu element14 na prezentowany temat, a wśród uczestników tego forum wymiany opinii losowane są nagrody.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com