wersja mobilna
Online: 739 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Portal element14 wprowadza nowatorską funkcję "Szuflady"

wtorek, 06 grudnia 2011 07:55

Portal element14 wprowadził nowatorską funkcję Szuflady ("The Drawer"), która ułatwia zbieranie informacji w trakcie przeglądania zawartości witryny. Szuflada obejmuje również serwis Knode, dzięki czemu pozwala gromadzić dane techniczne, informacje o produktach i opisy aplikacji spośród wszystkich publikowanych przez całą społeczność portalu.

Pomysł wprowadzenia Szuflady powstał po przestudiowaniu wyników niezależnych badań przeprowadzonych przez portal element14 we współpracy z firmą Technology Forecasters. Dowodzą one, że jednymi z największych problemów, z jakimi borykają się inżynierowie elektronicy są: brak kompletnych informacji na temat wybranych produktów, trudność w porównywaniu cech różnych komponentów oraz brak spójnych narzędzi internetowych, które pozwoliłyby szybciej wybierać optymalne podzespoły do projektów. Szuflada ma właśnie umożliwić projektantom zbieranie i porównywanie informacji potrzebnych w trakcie rozwijania nowych urządzeń.

Szuflada pozwala wskazywać, które spośród wyszukanych informacji, artykułów i dokumentów opublikowanych na portalu element14 (w tym w serwisie Knode) będą przydatne w trakcie prac projektowych. Dodanie do Szuflady pliku, czy choćby strony z dyskusją umożliwia nie tylko szybki dostęp do zebranej grupy materiałów, ale też pozwala dzielić się nimi ze współpracownikami. Stanowi to duże ułatwienie zarówno dla inżynierów pracujących samodzielnie, jak i w zespołach.

Szuflada pozwala na gromadzenie wszelkiego rodzaju dokumentów – w tym plików w formacie Worda, PDF-ów, fragmentów kodu źródłowego, plików z projektami, materiałów wideo, czy też kodów produktów dostępnych w sklepie Farnell. Dane zbierane w Szufladzie są przechowywane na serwerach portalu element14 i przypisane do konta użytkownika. Dzięki temu mogą być z łatwością przeglądane również podczas kolejnych odwiedzin witryny.

Prezentację multimedialną sposobu działania Szuflady można obejrzeć pod adresem: www.youtube.com/watch?v=AuIKeFKmbiE

Michał Pieniążek

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com