wersja mobilna
Online: 463 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

MG promuje polską branżę ICT na hanowerskich targach CeBIT 2012

środa, 07 marca 2012 11:45

W Hanowerze rozpoczęły się wczoraj największe na świecie targi branży teleinformatycznej i cyfrowej – CeBit 2012. Hasłem przewodnim tegorocznej imprezy jest "Managing Trust" - bezpieczeństwo w centrum uwagi. Po raz drugi na targach obecne jest polskie przedstawicielstwo Ministerstwa Gospodarki, które na pow. 750 m² zorganizowało stoisko promujące krajowe firmy z branży ICT. Motto stoiska: Poland - land of opportunities, ma zachęcać do nawiązywania kontaktów z polskimi firmami informatycznymi, korzystania z pomysłów rodzimych projektantów oraz inwestowania w naszym kraju.

Od 1986 r. targi CeBit odbywają się corocznie w Hanowerze jako samodzielna impreza wystawiennicza. Dzięki jedynej w swoim rodzaju formule łączącej targi, konferencje, wykłady, wydarzenia korporacyjne i rozmowy w kuluarach, CeBIT inspiruje do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, daje impuls do rozwoju branży i ułatwia osiągnięcie sukcesu na rynku.

W trakcie targów CeBIT odbędzie się również 14. edycja giełdy kooperacyjnej Future Match 2012, organizowanej przez sieć Enterprise Europe Network. Ułatwi ona zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym targi znalezienie partnerów biznesowych m.in. do rozwoju produktów, prac badawczo-rozwojowych, joint venture, produkcji i umów licencyjnych.Targi potrwają jeszcze do soboty.

Michał Pieniążek

źródło: Ministerstwo Gospodarki

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com