wersja mobilna
Online: 505 Sobota, 2017.04.29

Biznes

RS Components usprawnia internetowy kanał dystrybucyjny

poniedziałek, 12 listopada 2012 07:45

Handlowa marka firmy Electrocomponents wprowadza kolejne modyfikacje w sklepie internetowym. Ulepszenia w zakresie zarządzania koszykiem i kontem klienta są efektem czteromiesięcznych badań poziomu satysfakcji klienta. Usprawnią one proces składania zamówień w RS Components.

Na odnowionej stronie służącej do zarządzania kontem klienta udostępniona została historia zamówień do 13 miesięcy wstecz. Obejmuje ona zamówienia internetowe, telefoniczne i faksowe. Istnieje też możliwość śledzenia przesyłki, składania powtórnych zamówień z historii oraz przesyłania zamówień dalej i zamawiania kopii faktur.

Bardziej przejrzysty i funkcjonalny jest też układ graficzny strony. Użytkownik może jeszcze szybciej skorzystać z pomocy FAQ oraz zmienić swoje dane kontaktowe. Nowa wersja strony daje możliwość logowania zarejestrowanym klientom oraz gościom, co ułatwia nowym odbiorcom złożenie zamówienia po raz pierwszy. Ponadto w koszyku prezentującym zamówienie wyszczególniony jest koszt produktów i przesyłki, podatek VAT oraz łączna wartość opłaty za zamówienie.

Strona RS Components stanowi internetowy kanał dystrybucyjny przeznaczony głównie dla klientów B2B. Wprowadzone przy udziale klientów usprawnienia są rezultatem firmowej strategii e-commerce, pozwalającej wyprzedzać konkurencję i oferować klientom wygodny i szybki proces składania zamówień.

źródło: RS Components

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

sobota, 29 kwietnia 2017 08:06

Fiat Chrysler Automobiles may seek more supplier partners to help it develop and build self-driving vehicles, Chief Executive Officer Sergio Marchionne said. The Jeep and Ram brands are strong enough to exist as standalone entities outside FCA, Marchionne also said on a conference call with analysts after the company reported record first-quarter results. But he did not elaborate on whether there were any plans for a spin-off of either, like with Ferrari. The automaker reported an 11 percent jump in first-quarter operating profit, boosted by strong sales in North America, its most profitable market.

więcej na: www.reuters.com