wersja mobilna
Online: 1216 Sobota, 2017.02.25

Biznes

Phoenix Contact uruchomia nową stronę internetową

piątek, 15 lutego 2013 11:25

Przy użyciu łatwiejszej nawigacji, przejrzystej struktury produktowej oraz intuicyjnej wyszukiwarki każdy internauta bez trudu odnajdzie produkty i rozwiązania, których poszukuje. Nowa funkcjonalność zapewnia możliwość sprofilowania strony według własnych upodobań. Zalogowany użytkownik będzie mógł zapisywać swoje ustawienia, oferty, zestawienia czy też porównania produktowe.

Strona główna portalu prezentuje nowości, aktualne wydarzenia i informacje z życia firmy. Pole wyszukiwania sugeruje pasujące wyniki a możliwość zastosowania różnych filtrów pozwala poprawić prezentowane rezultaty.

Proste menu nawigacyjne ułatwia znalezienie informacji o produktach za pomocą wspólnych terminów branżowych. Użytkownik może również odszukać produkt przy użyciu alfabetycznej listy, bądź poprzez kategorie produktowe dostępne z dowolnej strony serwisu. Ci, którzy przywykli do linii produktów firmy Phoenix Contact nadal znajdą linki do tradycyjnych nazw katalogowych.

Poszczególne strony produktów zawierają wszystkie ważne informacje, dane techniczne, atesty i listy akcesoriów związanych z danym produktem. Klienci mogą wybrać produkty, które chcą porównać lub sprawdzić ich dostępność. Ponadto użytkownicy mają pełny dostęp do obszaru, gdzie mogą pobrać dodatkowe elementy, takie jak oprogramowanie, atesty, certyfikaty czy dokumentacja techniczna.

Nowa strona internetowa Phoenix Contact została zaprojektowana na podstawie wielu opinii od klientów. Ich sugestie i uwagi pomogły w stworzeniu portalu, który pomoże klientom wykonywać swoją pracę lepiej. Firma Phoenix Contact zaprasza do odwiedzenia strony www.phoenixcontact.pl/tour prezentującej nową witrynę.

źródło: Phoenix Contact

 

World News 24h

sobota, 25 lutego 2017 11:57

LG Electronics will re-enter the low-cost smartphone segment in India by July-August as it aims to get more market share by volume in India, about 70 per cent of which is made up of phones in the sub-Rs 10,000 categories. The company will introduce more India-specific products from now on rather than replicating globally successful models in the country.

więcej na: economictimes.indiatimes.com