wersja mobilna
Online: 1721 Sobota, 2017.02.25

Biznes

RADPOL zwiększa sprzedaż w III kwartale

wtorek, 29 października 2013 10:31

Przychody Grupy RADPOL, dostarczającej rozwiązania dla energetyki, ciepłownictwa, przesyłu wody i gazu, osiągnęły w trzecim kwartale poziom blisko 61 mln zł. Oznacza to wzrost o 42% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Po trzech kwartałach 2013 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie 124,47 mln zł, co stanowi wzrost o 9% r/r. Dobre wyniki to zasługa m.in. wzrostu efektywności wewnątrz grupy oraz rozwoju sprzedaży krajowej i eksportu, który wzrósł w III kwartale o 65%.

- Grupa RADPOL w ostatnich latach przeprowadziła ambitny program inwestycyjny, liczony w dziesiątkach milionów złotych, dzięki któremu posiada ogromny potencjał produkcyjny i technologiczny. Obecnie skupiamy się na jak najlepszym wykorzystaniu powstałych możliwości, realizując strategię rozwoju, zmierzającą do osiągnięcia w 2015 roku 300 mln zł przychodów. Chcemy dynamicznie zwiększyć sprzedaż w Polsce, przede wszystkim w branży energetycznej i ciepłowniczej, pozyskać wielu nowych klientów w eksporcie oraz udoskonalić efektywność naszej organizacji. Stale stawiamy też na badania i rozwój, pragnąc utrzymać technologiczną przewagę naszych produktów - mówił Krzysztof Pióro, Prezes Zarządu RADPOL SA.

W czerwcu 2013 r. RADPOL przejął spółkę Finpol Rohr, która jest producentem systemów preizolowanych dla sieci ciepłowniczych. Jej przejęcie było czwartą akwizycją grupy. Wszystkie zrealizowane przez RADPOL przejęcia przełożyły się na skokowy wzrost rezultatów i są elementem strategii zakładającej osiągnięcie pozycji czołowego dostawcy rozwiązań do przesyłu mediów w Polsce i liczącego się gracza na rynku europejskim.

źródło: RADPOL

 

World News 24h

sobota, 25 lutego 2017 11:57

LG Electronics will re-enter the low-cost smartphone segment in India by July-August as it aims to get more market share by volume in India, about 70 per cent of which is made up of phones in the sub-Rs 10,000 categories. The company will introduce more India-specific products from now on rather than replicating globally successful models in the country.

więcej na: economictimes.indiatimes.com