wersja mobilna
Online: 503 Sobota, 2017.10.21

Biznes

RADPOL zwiększa sprzedaż w III kwartale

wtorek, 29 października 2013 10:31

Przychody Grupy RADPOL, dostarczającej rozwiązania dla energetyki, ciepłownictwa, przesyłu wody i gazu, osiągnęły w trzecim kwartale poziom blisko 61 mln zł. Oznacza to wzrost o 42% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Po trzech kwartałach 2013 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie 124,47 mln zł, co stanowi wzrost o 9% r/r. Dobre wyniki to zasługa m.in. wzrostu efektywności wewnątrz grupy oraz rozwoju sprzedaży krajowej i eksportu, który wzrósł w III kwartale o 65%.

- Grupa RADPOL w ostatnich latach przeprowadziła ambitny program inwestycyjny, liczony w dziesiątkach milionów złotych, dzięki któremu posiada ogromny potencjał produkcyjny i technologiczny. Obecnie skupiamy się na jak najlepszym wykorzystaniu powstałych możliwości, realizując strategię rozwoju, zmierzającą do osiągnięcia w 2015 roku 300 mln zł przychodów. Chcemy dynamicznie zwiększyć sprzedaż w Polsce, przede wszystkim w branży energetycznej i ciepłowniczej, pozyskać wielu nowych klientów w eksporcie oraz udoskonalić efektywność naszej organizacji. Stale stawiamy też na badania i rozwój, pragnąc utrzymać technologiczną przewagę naszych produktów - mówił Krzysztof Pióro, Prezes Zarządu RADPOL SA.

W czerwcu 2013 r. RADPOL przejął spółkę Finpol Rohr, która jest producentem systemów preizolowanych dla sieci ciepłowniczych. Jej przejęcie było czwartą akwizycją grupy. Wszystkie zrealizowane przez RADPOL przejęcia przełożyły się na skokowy wzrost rezultatów i są elementem strategii zakładającej osiągnięcie pozycji czołowego dostawcy rozwiązań do przesyłu mediów w Polsce i liczącego się gracza na rynku europejskim.

źródło: RADPOL

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com