wersja mobilna
Online: 579 Sobota, 2017.10.21

Biznes

Jabil sprzedał oddział usług posprzedażnych za 725 mln dol.

piątek, 27 grudnia 2013 08:01

Jabil sprzedał iQorowi, jednemu z liderów outsorcingu procesów biznesowych, oddział usług posprzedażnych za 725 mln dol. Amerykański kontraktowy producent elektroniki prowadził biznes usług posprzedażnych od 14 lat, obsługując czołowych producentów i dostawców elektroniki. W 2013 roku finansowym Jabil uzyskał z niego obroty 1,1 mld dol.

Obecnie usługi posprzedażne firmy obejmują głównie naprawę elektroniki konsumenckiej. Środki otrzymane z transakcji firma chce przeznaczyć na zwiększenie zatrudnienia w działach inżynieryjnych, aby rozszerzyć i dywersyfikować główną działalność produkcyjną. IQor ma kontynuować świadczenie usług posprzedażnych dla obecnych klientów Jabila.

Serwis sprzętu elektronicznego zapewnia rozwinięta przez firmę sieć zakładów w Europie, Azji i obu Amerykach. W Polsce usługi posprzedażne Jabila, a więc serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń elektronicznych, świadczą zakłady Bydgoszcz Aftermarket Services.

źródło: serwis 4-traders

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com