wersja mobilna
Online: 443 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Cisco uruchamia w Polsce Security Operations Center

piątek, 27 listopada 2015 10:04

Firma Cisco ogłosiła otwarcie nowego Security Operations Center (SOC), wchodzącego w skład Cisco Global Services Center w Krakowie. Cisco Security Operations Centers świadczą usługi monitorowania i zarządzania oraz oferują kompleksowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, jak np. Cisco Active Threat Analytics oraz Hosted Identity Services, które mogą być dopasowywane do wymagań klientów. Cisco ma obecnie na świecie trzy ośrodki SOC zlokalizowane w strategicznych miejsach: w Polsce, Stanach Zjednoczonych i w Japonii. Pozwala to na całodobowe dostarczanie usług w modelu "follow the sun", czyli niezależnie od tego, w jakiej strefie czasowej znajdują się klienci.

Cisco Active Threat Analytics zapewniają ciągły, całodobowy monitoring oraz zaawansowaną analitykę i wiedzę ekspercką, dzięki czemu możliwe jest szybkie wykrywanie i reagowanie na zagrożenia. Cisco Hosted Identity Services odpowiadają na wyzwania związane z BYOD i rosnącą liczbą urządzeń w sieci.

Otwarcie Security Operations Center jest kolejnym ważnym etapem inwestycji Cisco w Polsce. SOC jest częścią Cisco Global Services Center w Krakowie, które świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services, Global Business Services, finanase czy IT.

źródło: Cisco

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com