wersja mobilna
Online: 431 Sobota, 2016.10.01

Biznes

RS Components przyciągnie klientów nową marką własną - RS PRO

piątek, 05 lutego 2016 12:54

Firma RS Components ogłosiła plany położenia większego nacisku na produkty udostępniane klientom pod własną marką. Do oferty wprowadza nową markę - RS PRO - by wyraźniej pokazać asortyment ponad 40 tys. swoich produktów elektronicznych i przemysłowych. Planuje również rozszerzyć zakres oferty reprezentującej wiodące standardy w zakresie audytu, kontroli, badań i certyfikacji ze znakiem jakości RS.

RS sprzedaje produkty własnej marki od 75 lat, a dystrybucyjna działalność firmy uzyskała priorytet w latach dziewięćdziesiątych. - Zgubiliśmy drogę - przyznał Kurt Colehower, który w ubiegłym roku objął kierownictwo RS Private Label. Colehower, który wcześniej pracował dla Arrow Electronics i Solectrona, widzi w nowej globalnej tożsamości RS wielką szansę na ożywienie marki. - Chcemy budować markę produktu globalnego, który jest synonimem jakości, wydajności i wartości - dodał.

Produkty dostępne pod marką RS PRO mają być bardziej widoczne i dostępne dla klientów. Będzie je także łatwiej kupić w Internecie. Możliwości wyboru dokonywanego przez odbiorców zostaną ulepszone poprzez usunięcie z portfolio niektórych istniejących produktów oraz przez dodanie nowych. RS oczekuje, że zasięg marki RS PRO będzie rósł o ponad 10% rocznie.

 

Firmy w artykule

World News 24h

sobota, 01 października 2016 15:25

Taiwan-based DRAM maker Nanya Technology is looking to invest a total of NT$50 billion (US$1.6 billion) over the next two years to "enhance its product value rather than market share," according to company president Pei-Ing Lee. Nanya will put its focus on new memory technologies including ReRAM and 3D XPoint, said Lee.

więcej na: digitimes.com