wersja mobilna
Online: 672 Wtorek, 2017.01.24

Biznes

RS Components przyciągnie klientów nową marką własną - RS PRO

piątek, 05 lutego 2016 12:54

Firma RS Components ogłosiła plany położenia większego nacisku na produkty udostępniane klientom pod własną marką. Do oferty wprowadza nową markę - RS PRO - by wyraźniej pokazać asortyment ponad 40 tys. swoich produktów elektronicznych i przemysłowych. Planuje również rozszerzyć zakres oferty reprezentującej wiodące standardy w zakresie audytu, kontroli, badań i certyfikacji ze znakiem jakości RS.

RS sprzedaje produkty własnej marki od 75 lat, a dystrybucyjna działalność firmy uzyskała priorytet w latach dziewięćdziesiątych. - Zgubiliśmy drogę - przyznał Kurt Colehower, który w ubiegłym roku objął kierownictwo RS Private Label. Colehower, który wcześniej pracował dla Arrow Electronics i Solectrona, widzi w nowej globalnej tożsamości RS wielką szansę na ożywienie marki. - Chcemy budować markę produktu globalnego, który jest synonimem jakości, wydajności i wartości - dodał.

Produkty dostępne pod marką RS PRO mają być bardziej widoczne i dostępne dla klientów. Będzie je także łatwiej kupić w Internecie. Możliwości wyboru dokonywanego przez odbiorców zostaną ulepszone poprzez usunięcie z portfolio niektórych istniejących produktów oraz przez dodanie nowych. RS oczekuje, że zasięg marki RS PRO będzie rósł o ponad 10% rocznie.

 

Firmy w artykule

World News 24h

wtorek, 24 stycznia 2017 20:04

Powertech Technology Inc  expects revenue this year to outgrow the local semiconductor industry’s annual expansion thanks to robust demand for memory chips used mainly in handsets. Hsinchu-based Powertech posted record revenue of US$1.54 billion for last year as prices soared in the wake of supply constraints of DRAM and NAND memory chips.

więcej na: www.taipeitimes.com

Produkty