wersja mobilna
Online: 787 Piątek, 2017.09.22

Biznes

RS Components przyciągnie klientów nową marką własną - RS PRO

piątek, 05 lutego 2016 12:54

Firma RS Components ogłosiła plany położenia większego nacisku na produkty udostępniane klientom pod własną marką. Do oferty wprowadza nową markę - RS PRO - by wyraźniej pokazać asortyment ponad 40 tys. swoich produktów elektronicznych i przemysłowych. Planuje również rozszerzyć zakres oferty reprezentującej wiodące standardy w zakresie audytu, kontroli, badań i certyfikacji ze znakiem jakości RS.

RS sprzedaje produkty własnej marki od 75 lat, a dystrybucyjna działalność firmy uzyskała priorytet w latach dziewięćdziesiątych. - Zgubiliśmy drogę - przyznał Kurt Colehower, który w ubiegłym roku objął kierownictwo RS Private Label. Colehower, który wcześniej pracował dla Arrow Electronics i Solectrona, widzi w nowej globalnej tożsamości RS wielką szansę na ożywienie marki. - Chcemy budować markę produktu globalnego, który jest synonimem jakości, wydajności i wartości - dodał.

Produkty dostępne pod marką RS PRO mają być bardziej widoczne i dostępne dla klientów. Będzie je także łatwiej kupić w Internecie. Możliwości wyboru dokonywanego przez odbiorców zostaną ulepszone poprzez usunięcie z portfolio niektórych istniejących produktów oraz przez dodanie nowych. RS oczekuje, że zasięg marki RS PRO będzie rósł o ponad 10% rocznie.

 

World News 24h

czwartek, 21 września 2017 19:48

Seagate Technology and Tencent Technology signed a Strategic Partnership Memorandum of Understanding for cooperation in the field of information technology. Tencent will regard Seagate as a key supplier of storage solutions, and Seagate will treat Tencent as a Strategic Partner and set up a special service team for Tencent. Also, within the duration of the MOU, both companies will carry out an all-round and in-depth cooperation covering product, technology, and jointly impel the development of the market.

więcej na: en.ctimes.com.tw