wersja mobilna
Online: 1529 Wtorek, 2017.04.25

Biznes

RS Components przyciągnie klientów nową marką własną - RS PRO

piątek, 05 lutego 2016 12:54

Firma RS Components ogłosiła plany położenia większego nacisku na produkty udostępniane klientom pod własną marką. Do oferty wprowadza nową markę - RS PRO - by wyraźniej pokazać asortyment ponad 40 tys. swoich produktów elektronicznych i przemysłowych. Planuje również rozszerzyć zakres oferty reprezentującej wiodące standardy w zakresie audytu, kontroli, badań i certyfikacji ze znakiem jakości RS.

RS sprzedaje produkty własnej marki od 75 lat, a dystrybucyjna działalność firmy uzyskała priorytet w latach dziewięćdziesiątych. - Zgubiliśmy drogę - przyznał Kurt Colehower, który w ubiegłym roku objął kierownictwo RS Private Label. Colehower, który wcześniej pracował dla Arrow Electronics i Solectrona, widzi w nowej globalnej tożsamości RS wielką szansę na ożywienie marki. - Chcemy budować markę produktu globalnego, który jest synonimem jakości, wydajności i wartości - dodał.

Produkty dostępne pod marką RS PRO mają być bardziej widoczne i dostępne dla klientów. Będzie je także łatwiej kupić w Internecie. Możliwości wyboru dokonywanego przez odbiorców zostaną ulepszone poprzez usunięcie z portfolio niektórych istniejących produktów oraz przez dodanie nowych. RS oczekuje, że zasięg marki RS PRO będzie rósł o ponad 10% rocznie.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

wtorek, 25 kwietnia 2017 19:59

Ericsson AB fell to a hefty net loss in the first quarter after booking provisions, write-downs and restructuring costs of 13.4 billion Swedish kronor, but said a more focused business strategy should see the company significantly improve its profitability next year. The supplier of wireless-communications gear reported a net loss for the three months ended March 31 of 10.9 billion kronor compared with a profit of 2.1 billion kronor a year earlier, missing analysts' expectations for a loss of 8.29 billion kronor, according to a FactSet poll. Revenue was down 11% at 46.4 billion kronor from 52.2 billion kronor.

więcej na: www.marketwatch.com