wersja mobilna
Online: 461 Sobota, 2017.01.21

Biznes

Ropla rozszerza sieć dystrybucyjną kondensatorów Okaya Electric

czwartek, 07 lipca 2016 12:50

Ropla Elektronik, jeden z czołowych polskich dystrybutorów działających w branży elektronicznej, poinformował o rozszerzeniu trwającej od ponad 8 lat współpracy z japońską firmą Okaya Electric i dodaniu do sieci dystrybucji jej produktów kolejnych państw. Od 1 czerwca 2016 r. Ropla jako autoryzowany dystrybutor reprezentuje spółkę Okaya Electric Industries na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi oraz w Rosji, Austrii, Bułgarii i Rumunii. Okaya należy do jednej z najdłużej działających firm w branży kondensatorów foliowych i jest największym na świecie producentem kondensatorów przeciwzakłóceniowych.

Firma Okaya Electric Industries Co., Ltd. została założona w 1939 r. w Tokio. Obecnie zatrudnia ponad 2100 osób i posiada trzy zakłady produkcyjne w Japonii, a także po jednym w Chinach i na Sri Lance. Przez wiele lat Okaya Electric produkowała na potrzeby rynku japońskiego i amerykańskiego - jej wyroby praktycznie nie były obecne na rynku europejskim, a oferta skierowana była wyłącznie do producentów z pominięciem firm dystrybucyjnych. Wśród klientów firmy Okaya znajdują się czołowi producenci elektroniki, jak Sony, Panasonic, Toshiba, Hitachi, Sharp, Sanyo, Fuji, Epson, GE, Schneider, Siemens, IBM, HP, Motorola czy Electrolux i Whirlpool.

Produkty firmy Okaya znajdują zastosowanie w urządzeniach przeznaczonych do użytku domowego oraz w urządzeniach przemysłowych i aparaturze medycznej. Do najpopularniejszych produktów firmy Okaya należą kondensatory polipropylenowe. W swojej ofercie japoński producent posiada również szeroki asortyment urządzeń zabezpieczających oraz filtrów sieciowych.

źródło: Ropla Elektronik

 

World News 24h

sobota, 21 stycznia 2017 19:51

International Business Machines Corp reported its 19th straight quarter of declining revenue, but forecast full-year earnings above Wall Street estimates due to growth in newer areas such as cloud-based services and analytics. However, investments to drive growth in the cloud business and the company's shift to a subscription-based as-a-service model hit its operating gross margin by 1.8 percentage points to 51 percent in the fourth quarter.

więcej na: www.reuters.com