wersja mobilna
Online: 445 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Farnell otrzymuję nagrodę Demand Creation 2008 od firmy Panasonic

wtorek, 08 września 2009 16:57

Farnell, wiodący dystrybutor wielokanałowy, otrzymał od Panasonica nagrodę Demand Creation 2008 za dystrybucję komponentów pasywnych. Obie firmy cieszą się przeszło dziesięcioma latami współpracy, w czasie których Farnell z sukcesem wzmocnił znaczenie marki Panasonic, jak również znacznie powiększył grono odbiorców tych produktów.

Z magazynu firmy Farnell dostępnych jest przeszło 2000 pasywnych komponentów Panasonica różnego typu, włączając w to szeroki zakres kondensatorów, rezystorów, cewek indukcyjnych i dławików. Obok komponentów pasywnych, oferowane są również najnowsze produkty Panasonic, tj. pełna oferta diod świecących LED. Ze względu na bliskie relacje z dostawcami wiodących technologii, takimi jak Panasonic, Farnell ma możliwość zaoferowania ich rozwiązań dla elektroniki, wykorzystujących najnowocześniejsze technologie, klientom.

Z ponad 480 tysiącami produktów na magazynie, Farnell oferuje bezkonkurencyjnie szeroki wybór komponentów, wspierany przez zagwarantowaną usługę dostawy następnego dnia w całej Europie, bez minimalnej wartości zamówienia, za jedyne 5 euro. Informacje i wyczerpujące dane produktów Panasonic są łatwo dostępne dzięki interaktywnej stronie Farnella, dostępnej pod adresem www.farnell.com/pl, po odwiedzeniu zakładki dedykowanej produktom Panasonic.

Dodatkowe wsparcie techniczne jest dostępne dzięki usłudze czatu technicznego (Live Chat), poprzez e-mail i darmowy hot line. Nagroda firmy Panasonic Demand Creation 2008 została wręczona Neilowi Harrisonowi, Dyrektorowi Farnell, przez prezesa firmy Panasonic Katsuhiko Otomo.

Komentując wręczenie nagrody, Harrison powiedział: „Cieszymy się z długich i wzajemnie korzystnych związków z firmą Panasonic, która zawsze była w czołówce innowacji na rynku elektroniki. Ta nagroda podkreśla siłę tego związku i to, jak z sukcesem docieraliśmy do naszych klientów, dając im szybki i łatwy dostęp do wiodącej w branży gamy produktów.”

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com