wersja mobilna
Online: 443 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Coraz więcej systemów telematycznych w motoryzacji

poniedziałek, 18 stycznia 2010 16:08

Światowe dostawy systemów telematycznych dla motoryzacji wzrosną do 84,4 mln sztuk w 2016 r., czyli ponad czterokrotnie wobec 19,3 mln sztuk w 2008 r., jak donosi firma iSuppli. Ich popularność związana jest z oferowanymi funkcjami poprawiającymi komfort i bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu, umożliwiając m.in. automatyczne wysłanie sygnału w razie wypadku czy też stałą diagnozę stanu silnika.

Oznacza to nie tylko zalety dla kierowcy, ale również zysk dla producentów, którzy poza możliwością zaoferowania dodatkowej wartości użytkownikowi dzięki zwiększonej funkcjonalności, dzięki lepszej kontroli nad stanem pojazdu mogą zaoszczędzić na kosztach związanych z gwarancją.

Według iSuppli, że w 2016 r. 68,4 mln sztuk samochodów dostarczonych na rynek będzie fabrycznie wyposażonych w systemy telematyczne, wobec 14,3 mln w 2008 r.Oznacza to penetracje rynku na poziomie 84,6%. Szacuje się, że liczba samochodów wyposażanych w systemy telematyczne poza fabryką wzrośnie do prawie 16 mln sztuk, wobec poniżej 5 mln w 2008 r.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com