wersja mobilna
Online: 673 Poniedziałek, 2017.06.26

Biznes

Dwóch nowych partnerów w programie BLADE READY

czwartek, 04 stycznia 2007 09:51

Firma American Power Conversion (APC), światowy lider w dziedzinie zasilania elektrycznego, chłodzenia i zarządzania, ogłosiła, że do jej programu BLADE READY(TM) (http://www.BladeReady.com) dołączyło dwóch nowych partnerów. Firmy Smartbunker, lider rynku inteligentnych systemów hostingowych klasy militarnej o dużej gęstości, oraz Panduit Corporation, światowy lider w dziedzinie rozwiązań sieciowych i elektrycznych, przystąpiły do programu BLADE READY w celu niesienia organizacjom pomocy w dziedzinie planowania i wdrażania rozwiązań obliczeniowych typu blade o dużej gęstości.

Program BLADE READY łączy firmę APC z producentami komplementarnych technologii związanych z infrastrukturą centrów danych, umożliwiając im oferowanie wszechstronnych, współpracujących ze sobą produktów, rozwiązań i usług dla środowisk serwerów kasetowych (blade). Działając razem, uczestnicy programu BLADE READY wspomagają przedsiębiorstwa w ocenie, projektowaniu, zamawianiu, planowaniu wdrożenia, wdrażaniu i łączeniu serwerów kasetowych i związanego z nimi sprzętu. Program skupia grupę czołowych producentów sprzętu i oprogramowania. Jego celem jest pomoc klientom w osiągnięciu wydajności działania i wzajemnej zgodności w oparciu o środowiska serwerowe typu blade.

Więcej informacji o ofercie firmy APC można uzyskać pod warszawskim numerem telefonu (22) 666 00 11 oraz na witrynie internetowej http://www.apc.pl.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

poniedziałek, 26 czerwca 2017 13:58

A drop in orders from BlackBerry's enterprise customers contributed to lower than expected sales in the company's software and services business. The Waterloo, Ontario-based company received 3,000 orders from enterprise customers in the first quarter, below the 3,500 orders received in the previous quarter. As for the numbers, BlackBerry reported a Q1 profit of $671 million, or $1.23 a share, on revenue of $235 million, down from $400 million a year ago. Non-GAAP earnings were two cents per share. Wall Street was looking for BlackBerry to post a loss of two cents per share on revenue of $265 million.

więcej na: www.zdnet.com