wersja mobilna
Online: 530 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Farnell i element14 łączą się tworząc wiodącą markę internetową na rynku elektroniki

poniedziałek, 30 kwietnia 2012 08:49

Grupa Premier Farnell poinformowała, że łączy dwie swoje marki: Farnell i element14, tworząc jednolitą nazwę, która będzie używana w Europie. Zarówno inżynierowie-projektanci, jak i osoby odpowiedzialne za dokonywanie zakupów w firmach będą mieli dostęp do najnowszych produktów, informacji na ich temat oraz narzędzi i usług w jednym miejscu.

Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu, Farnell Europe

Pod nową marką będą oferowane wszystkie produkty i usługi, jakie dotąd dostarczał Farnell. Ponadto zostaną one uzupełnione o materiały i narzędzia znajdujące się dotychczas na portalu element14. Społeczność element14 jako pierwsza pozwalała inżynierom wymieniać opinie między sobą i z ekspertami z branży oraz współpracować nad nowymi pomysłami i wspólnie rozwiązywać zadania. Element14 pomaga znajdywać odpowiedzi na zadawane pytania, gromadzić niezależną wiedzę na tematy techniczne oraz zdobywać informacje o najnowszych technologiach.

Farnell natomiast może poszczycić się wieloletnią historią wprowadzania innowacji w dziedzinie dystrybucji komponentów na terenie Europy. Pomagał inżynierom w implementacji technologii zgodnych z dyrektywą RoHS, opracował nowoczesne i nagrodzone opakowania, jako pierwszy zaczął oferować darmowe narzędzia do projektowania, a ostatnio uruchomił unikalny a zarazem potężny serwis Knode na portalu element14.

Ponadto, dzięki niedawnemu porozumieniu z Fundacją Raspberry Pi, Farnell element14 wspiera ogólnoświatową rewolucję, jaką miniaturowy komputer Raspberry Pi przeprowadza w nauczaniu programowania. W ramach specjalnej grupy internetowej stworzonej w celu promocji Raspberry Pi, prowadzone są dyskusje na temat nowego komputera oraz możliwości jego użycia, tak by młodzi inżynierowi mogli jak najlepiej wykorzystać drzemiący w nim potencjał.

Farnell element14 ma zamiar bazować na doświadczeniach obu połączonych jednostek, ale z czasem oferować coraz więcej usług. Liczba klientów dokonujących zakupów przez Internet rośnie, a Farnell element14 chce stać się wiodącym dostawcą usług dla inżynierów, którzy szukają informacji i produktów online. Połączenie dotąd oddzielnych marek ma pozwolić zaoferować klientom niezrównany poziom usług w wielu regionach świata.

"Kiedy przeanalizowaliśmy wpływ sieci na sposób działania firm, zdaliśmy sobie sprawę z tego, że w najbliższych dekadach nawyki klientów ulegną znacznemu przekształceniu. Połączenie elementu14 i Farnella jest objawem adaptacji biznesu sprzedaży komponentów elektronicznych do realiów ery cyfrowej." – powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu w Farnell Europe.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 07:54

Nintendo's profits are up. It's claimed an operating profit of $1.6 billion for the last quarter, which, while around the same level as the last earnings report, is almost a billion dollars more than the same quarter in 2016, when it made just $701 million. It's Nintendo's first financial results after its Switch console went on sale, and since March 3rd, it's sold 2.74 million units. The company believes sales will stay strong, forecasting 10 million more Switch consoles sold by this time next year. That prediction, shy of 13 million, would put it toe to toe with the total sales of its predecessor, the Wii U, over its entire lifetime.

więcej na: www.engadget.com