wersja mobilna
Online: 500 Piątek, 2017.06.23

Biznes

Farnell i element14 łączą się tworząc wiodącą markę internetową na rynku elektroniki

poniedziałek, 30 kwietnia 2012 08:49

Grupa Premier Farnell poinformowała, że łączy dwie swoje marki: Farnell i element14, tworząc jednolitą nazwę, która będzie używana w Europie. Zarówno inżynierowie-projektanci, jak i osoby odpowiedzialne za dokonywanie zakupów w firmach będą mieli dostęp do najnowszych produktów, informacji na ich temat oraz narzędzi i usług w jednym miejscu.

Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu, Farnell Europe

Pod nową marką będą oferowane wszystkie produkty i usługi, jakie dotąd dostarczał Farnell. Ponadto zostaną one uzupełnione o materiały i narzędzia znajdujące się dotychczas na portalu element14. Społeczność element14 jako pierwsza pozwalała inżynierom wymieniać opinie między sobą i z ekspertami z branży oraz współpracować nad nowymi pomysłami i wspólnie rozwiązywać zadania. Element14 pomaga znajdywać odpowiedzi na zadawane pytania, gromadzić niezależną wiedzę na tematy techniczne oraz zdobywać informacje o najnowszych technologiach.

Farnell natomiast może poszczycić się wieloletnią historią wprowadzania innowacji w dziedzinie dystrybucji komponentów na terenie Europy. Pomagał inżynierom w implementacji technologii zgodnych z dyrektywą RoHS, opracował nowoczesne i nagrodzone opakowania, jako pierwszy zaczął oferować darmowe narzędzia do projektowania, a ostatnio uruchomił unikalny a zarazem potężny serwis Knode na portalu element14.

Ponadto, dzięki niedawnemu porozumieniu z Fundacją Raspberry Pi, Farnell element14 wspiera ogólnoświatową rewolucję, jaką miniaturowy komputer Raspberry Pi przeprowadza w nauczaniu programowania. W ramach specjalnej grupy internetowej stworzonej w celu promocji Raspberry Pi, prowadzone są dyskusje na temat nowego komputera oraz możliwości jego użycia, tak by młodzi inżynierowi mogli jak najlepiej wykorzystać drzemiący w nim potencjał.

Farnell element14 ma zamiar bazować na doświadczeniach obu połączonych jednostek, ale z czasem oferować coraz więcej usług. Liczba klientów dokonujących zakupów przez Internet rośnie, a Farnell element14 chce stać się wiodącym dostawcą usług dla inżynierów, którzy szukają informacji i produktów online. Połączenie dotąd oddzielnych marek ma pozwolić zaoferować klientom niezrównany poziom usług w wielu regionach świata.

"Kiedy przeanalizowaliśmy wpływ sieci na sposób działania firm, zdaliśmy sobie sprawę z tego, że w najbliższych dekadach nawyki klientów ulegną znacznemu przekształceniu. Połączenie elementu14 i Farnella jest objawem adaptacji biznesu sprzedaży komponentów elektronicznych do realiów ery cyfrowej." – powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu w Farnell Europe.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

czwartek, 22 czerwca 2017 19:57

It might sound discouraging, but here it goes - according to analyst Timothy Arcuri of Cowen and Company, Apple still hasn't decided what fingerprint technology will utlimately end up in the new and coming iPhone. Mind you, we're less than three months away from this year's September keynote. If the rumor is true, this means the handset is anything but finalized. Thus, its retail launch could face a significant delay of as many as two months following the announcement. Confident in his information, Arcuri has taken the new iPhone out of Cowen's 46 million sales forecast for the third quarter of 2017.

więcej na: www.phonearena.com