wersja mobilna
Online: 881 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Intel przejmuje Fujitsu Wireless

piątek, 16 sierpnia 2013 11:23

Intel potwierdził, że w zeszłym miesiącu przejął Fujitsu Semiconductor Wireless Products Inc. - spółkę zależną od Fujitsu, rozwijającą zaawansowane wielomodowe transceivery LTE RF. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione. O transakcji poinformował w tym tygodniu Will Strauss, prezes i główny analityk z Forward Concepts, a została ona potwierdzona przez rzecznika Intela. Jednocześnie rzecznik powiedział, że firma Intel nie ogłasza formalnie tego typu przejęć.

W biuletynie skierowanym do klientów Will Strauss określił ruch firmy jako bardzo ważny z uwagi na uzyskanie dostępu do mobilnych transceiverów oraz prawdopodobnie najlepszego na świecie zespołu projektowego z dziedziny komunikacji radiowej. Strauss powiedział również, że Intel nie złożył formalnego zawiadomienia o nabyciu Fujitsu prawdopodobnie dlatego, by nie wprawiać w zakłopotanie swojej jednostki działającej w branży bezprzewodowej, która powstała w oparciu o nabycie w 2011 r. za około 1,4 miliarda dolarów, oddziału technologii bezprzewodowych Infineona. Przyniosło to Intelowi zyskowny biznes w zakresie transceiverów 2G i 3G - firma pozyskała wielomodowy transceiver LTE choć bez bardzo potrzebnego modemu LTE. Według Willego Straussa wydaje się, że nic nie powstrzymałoby Intela przed przejęciem Fujitsu Wireless.

źródło: EE Times

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com