wersja mobilna
Online: 645 Środa, 2017.05.24

Biznes

Apple przedstawia iPhone 7 i iPhone 7 Plus

czwartek, 08 września 2016 10:23

Firma Apple zaprezentowała smartfony iPhone 7 i iPhone 7 PLUS, jak przekonuje najlepsze i najbardziej zaawansowane iPhone'y w historii, pełne unikalnych rozwiązań poprawiających codzienne użytkowanie. Nowy iPhone zawiera zaawansowany system dwóch kamer, dysponuje większą mocą i wydajnością przy optymalnej żywotności baterii. Ponadto w urządzenie wbudowano głośniki stereo oraz najjaśniejszy i mający najszerszą paletę kolorów wyświetlacz Retina HD spośród kiedykolwiek montowanych w iPhone'ach. Jest także pierwszym smartfonem Apple'a odpornym na wodę i kurz. Modele iPhone 7 i iPhone 7 Plus od 16 września będą dostępne w ponad 25 krajach. W Polsce pojawią się 23 września.

Telefony iPhone 7 i iPhone 7 Plus mają zupełnie nowy system kamer wyposażonych w optyczną stabilizację obrazu. iPhone 7 Plus posiada ten sam 12-megapikselowy szerokokątny aparat co iPhone 7, ale uzupełnia go o teleobiektyw, także 12 megapikseli. Kamery te wspólnie oferują dwukrotny zoom optyczny i 10-krotny zoom cyfrowy.

Nowy chip Apple A10 Fusion ma ulepszoną architekturę, dzięki czemu jest najbardziej wydajnym układem kiedykolwiek montowanym w smartfonach i zapewnia dłuższą żywotność baterii. CPU A10 Fusion ma cztery rdzenie, integrując dwa rdzenie o wysokiej wydajności, które działają do dwóch razy szybciej niż iPhone'ie 6 oraz dwa rdzenie o wysokiej efektywności, które są zdolne do pracy przy zaledwie jednej piątej mocy rdzeni o wysokiej wydajności. Wydajność graficzna jest do trzech razy wyższa niż w iPhone'ie 6 przy około połowę mniejszym zapotrzebowaniu na moc.

Nowe iPhone'y będą dostępne w wariantach 32, 128 oraz 256 GB, a ich cena w USA zaczynać się będzie od 649 dolarów. Klienci będą mogli je zamawiać od piątku 9 września.

źródło: Apple

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 15:55

Chinese telecoms giant Huawei plans a global expansion into computers, it said on Tuesday, posing a fresh challenge to established PC players in a market that has suffered two years of falling sales volumes and pressure on margins. At a news conference in Berlin, the Shenzhen-based company introduced its first line-up of three personal computer models, including a 15.6-inch screen notebook, a 2-in-1 tablet and notebook hybrid and an ultra slim, metallic 13-inch notebook. Initially, Huawei plans to target the premium-priced consumer market, competing with Lenovo, HP and Dell, which together sell more than 50 percent of all PCs.

więcej na: www.reuters.com