wersja mobilna
Online: 484 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Samsung zbuduje 5 nowych ośrodków B+R za 4,5 mld dol.

piątek, 23 sierpnia 2013 07:59

Samsung Electronics zainwestuje 4,5 mld dol. w stworzenie od podstaw pięciu ośrodków badawczo-rozwojowych w Korei Południowej w ciągu najbliższych trzech lat, poinformowała firma w komunikacie na początku lipca. W ramach tego planu Samsung wydał już 720 mln dol. na budowę instytutu badawczego R5 w Suwon, gdzie projektowane będą inteligentne urządzenia elektroniczne.

Prawie 1,1 mld dol. firma przeznaczy na nowoczesne centrum badawczo-projektowe w południowym Seulu. Ma ono być otwarte w połowie 2015 r. i znajdzie w nim pracę 10 tysięcy inżynierów programistów, projektantów i innych specjalistów. Pod Seulem powstanie także centrum rozwoju części, gdzie prowadzone będą prace nad materiałami i komponentami następnej generacji. Kolejne ośrodki powstać mają w miastach Hwaseong i Pyeongtaek. Już od 2014 r. rozwijane w nich będą technologie półprzewodników i płaskich ekranów.

Przedstawiciele największej koreańskiej firmy podkreślają konieczność inwestowania w B+R, ponieważ to właśnie warunkuje osiągnięcie i utrzymanie sukcesu w szybko zmieniającym się biznesie elektroniki konsumenckiej. Według nich bez ogromnych środków przeznaczonych na badania w zakresie IT firma nie osiągnęłaby sukcesów w dziedzinach komputerów mobilnych i medycyny. Potwierdzają to ostatnio ponoszone przez Samsunga nakłady na inwestycje. W roku ubiegłym Samsung Electronics przeznaczył na nie rekordową sumę 10,7 mld dol., prawie o 1,5 mld dol. więcej niż w 2011 r.

źródło: Korea Times

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com