wersja mobilna
Online: 343 Poniedziałek, 2018.04.23

Biznes

Credo Foxconna

poniedziałek, 04 października 2010 14:12

W środowiskach menadżerów utrzymujących relacje biznesowe z Foxconnem krąży następujący dowcip. Za 20 lat pozostaną tylko dwie firmy. Wszystko wyprodukuje Foxconn, a sprzeda Wal-Mart. Prezes Foxconna, Terry Gou, uznał to jednak za nierealistyczne.

W wywiadzie dla Bloomberga Gou stwierdził: „To tylko dowcip. Wcale nie mówię, że jestem wielki. Po prostu ciężko, rozsądnie pracuję. Nigdy nie myślę o sobie jako o człowieku sukcesu. Jeżeli osiągnę sukces, to powinienem przejść na emeryturę. Jeżeli nie jestem na emeryturze, oznacza to, że wciąż powinienem ciężko pracować dla firmy”.

Tymczasem Foxconn już osiągnął niemal 50-procentowy udział w rynku EMS, jego obroty nieustannie rosną, a celem prezesa jest utrzymanie 15% wzrostu rocznie. Wytwarzane produkty trafiają do najbardziej renomowanych klientów, takich jak IBM, Cisco, Intel, Nokia, Sony, Samsung, HP czy Apple, a obecnie Foxconn chce rozwinąć dystrybucję w na rynku chińskim otwierając kilka tysięcy sklepów z produkowanym sprzętem elektronicznym.

 

World News 24h

poniedziałek, 23 kwietnia 2018 20:09

Chinese smartphone company Xiaomi is likely to launch its Mi7 flagship smartphone with 3D sensing technology in Q3 2018. Apple has enjoyed a monopoly in 3D face sensing technology until now and it may continue to do so until the next range of flagship phones with 3D facial sensing tech comes from different companies. But Xiaomi may have stolen a march over its competitors in this area. Xiaomi can move ahead of its competitors - Samsung, Huawei etc - in 3D facial recognition faster because it incorporates Qualcomm’s designs and technology in their phones to get the feature. On the other hand, Samsung and Huawei are opting for their in-house technology and methods to get the feature in their upcoming phones and that’s the reason why they will take a lot of time to achieve the same.

więcej na: www.cartoq.com