Premier Farnell notuje duży wzrost zysków

Firma Premier Farnell (Leeds, Wielka Brytania) – producent i dystrybutor urządzeń elektronicznych odnotowała w trzecim kwartale 2006 roku 7,5-procentowy wzrost obrotów (do poziomu 207,5 mln funtów). Przychody te przełożyły się na zysk firmy w wysokości 20,5 mln funtów, czyli prawie o 20% więcej niż w drugim kwartale 2006 roku.

Posłuchaj
00:00

Powyższe wartości sumują się do 629 mln funtów przychodu Farnella uzyskanego w ciągu pierwszych 9 miesięcy minionego roku, czyli 21,4% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku. Przedstawiciele firmy twierdzą, że bardzo dobre wyniki finansowe w trzecim kwartale powinny przełożyć się na dobry start firmy w 2007 roku.

Powiązane treści
Farnell "Dystrybutorem Roku 2009" na Elektra Awards
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Jaki był pierwszy dzień targów ENERGETAB 2025?
Produkcja elektroniki
Renew Center firmy Evernex w rok naprawia ponad 200 tysięcy części
Pomiary
Miniaturowe sensory MEMS TDK wyznaczają nowy standard w analizie rzutu oszczepem
Produkcja elektroniki
X-FAB otwiera nowy cleanroom w malezyjskiej siedzibie
Komunikacja
Farnell wzmacnia ofertę IoT – nowe rozwiązania bezprzewodowe Digi International już w dystrybucji
Komunikacja
Nowy e-book firmy Mouser odkrywa przyszłość komunikacji satelitarnej
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów