Dwucyfrowy wzrost Hartinga

Grupa Harting Technology (Espelkamp, Niemcy) zakończyła rok finansowy 2005/2006 z obrotami na poziomie 313 mln euro, co stanowi 17% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego. Głównym rynkiem zbytu pozostaje dla Harting teren Europy, w przypadku której sprzedaż produktów stanowi ponad 75% wartości obrotów firmy. W zeszłym roku nastąpił również znaczący, bo 35-procentowy wzrost sprzedaży produktów w Ameryce Północnej.

Jednym z głównych źródeł przychodów firmy pozostała branża transportowa, w której Harting jest pierwszą na świecie firmą wyróżnioną certyfikatem IRIS (International Railway Industry Standard). Ponadto w zeszłym roku nieco mniejsze obroty w branży systemów bezobsługowej sprzedaży wyrobów tytoniowych zostały zrekompensowane wzrostem w branży systemów przemysłowych i telekomunikacyjnych oraz sektorze medycznym. Wyraźnie wzrosło również zatrudnienie w Harting Technology Group. Przez kolejne 12 miesięcy do końca września 2006 roku liczba pracowników zwiększyła się o 14,4%, osiągając poziom 2434 osób.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
HARTING otrzymał nagrodę Manufacturing Excellence
Harting wystąpił na drogę prawną przeciwko Erni Electronics
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Mikrokontrolery i IoT
Infineon prezentuje SECORA ID V2 i eID-OS – nowe rozwiązania do nowoczesnych dokumentów tożsamości
Aktualności
Nordic Semiconductor przejmuje Neuton.AI i awansuje w dziedzinie sztucznej inteligencji brzegowej
Mikrokontrolery i IoT
Rekordowa transakcja w branży komputerów kwantowych
Mikrokontrolery i IoT
10 miliardów chipów z Integrity Guard Infineona
Optoelektronika
HIKMICRO SuperScene – przełom w termowizji AI dla inspekcji budynków, rozdzielnic i PCB
Produkcja elektroniki
AMD na fali wzrostowej - rekordowy udział w przychodach z serwerów
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Czerwiec 2025
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów