- Zelmer zaczyna wykazywać efekty podatkowe z tytułu amortyzacji znaku towarowego i działalności w SSE, czego znaczny jednorazowy wpływ na wynik netto widać w pierwszym półroczu 2011 r. – tłumaczy Magdalena Bartoś, członek Zarządu, dyrektor finansowy Zelmer S.A.
Najwyższe wzrosty przychodów Grupa notuje w Rosji i na Ukrainie (odpowiednio o ponad 24% i 115% r/r). Udział sprzedaży na rynkach zagranicznych w przychodach Grupy ogółem zwiększył się z 38% w tym samym okresie przed rokiem do 48% na koniec pierwszego półrocza 2011 r.
- Na rynkach zagranicznych – przede wszystkim w Rosji i na Ukrainie – skupiamy się na skutecznym zwiększaniu rozpoznawalności marki Zelmer i dostępności produktów dla klientów, co przekłada się na istotny wzrost wolumenów sprzedaży oraz udziałów rynkowych. - podkreśla Janusz Płocica, prezes Zelmer S.A.
MP