3 firmy telekomunikacyjne w czołówce rankingu polskich marek

W pierwszej dziesiątce rankingu najcenniejszych polskich marek w 2011 r. opublikowanym w grudniu przez dziennik Rzeczpospolita znalazły się trzy firmy telekomunikacyjne. Najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Telekomunikacja Polska, której prawie 50% akcji należy obecnie do France Telecom. Wartość marki wyceniona została przez dziennik na 1,8 mld zł.

Posłuchaj
00:00

Na drugim miejscu znalazł się Plus, warty według wyceny Rzeczpospolitej 1,2 mld zł. Trzecią najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Play, z wartością prawie jednego miliarda zł. Poza pierwszą dziesiątką według Rzeczpospolitej uplasowały się kolejno blueconnect, neostrada, Netia, Heyah i Multimedia.

 

Marcin Tronowicz

źródło: Rzeczpospolita

Powiązane treści
Polsce potrzebna jest nowa polityka technologiczna
Huawei wybuduje fabrykę sprzętu telekomunikacyjnego w Indiach
Ericsson, NSN stracą na redukcji inwestycji telekomunikacyjnych w Chinach o 21%
Segment telekomunikacyjny wzrośnie.
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
VIOLA 200 – kompaktowe radio cyfrowe dla wymagających użytkowników
Zasilanie
Infineon przeszedł na zieloną energię elektryczną we wszystkich lokalizacjach na świecie
Zasilanie
Siemens i nVent tworzą przełomową architekturę referencyjną dla centrów danych AI NVIDIA
Mikrokontrolery i IoT
AAEON i DEEPX łączą siły, integrując ultraefektywny akcelerator AI z platformami UP
Projektowanie i badania
Tylko jedna doba i wspólny cel – usprawnienie działania państwa. Zakończył się HackNation 2025
Produkcja elektroniki
Dystrybucja komponentów w Europie w trzecim kwartale 2025 r. - jest lepiej!
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów