wersja mobilna
Online: 530 Niedziela, 2017.11.19

Biznes

MG promuje polską branżę ICT na hanowerskich targach CeBIT 2012

środa, 07 marca 2012 11:45

W Hanowerze rozpoczęły się wczoraj największe na świecie targi branży teleinformatycznej i cyfrowej – CeBit 2012. Hasłem przewodnim tegorocznej imprezy jest "Managing Trust" - bezpieczeństwo w centrum uwagi. Po raz drugi na targach obecne jest polskie przedstawicielstwo Ministerstwa Gospodarki, które na pow. 750 m² zorganizowało stoisko promujące krajowe firmy z branży ICT. Motto stoiska: Poland - land of opportunities, ma zachęcać do nawiązywania kontaktów z polskimi firmami informatycznymi, korzystania z pomysłów rodzimych projektantów oraz inwestowania w naszym kraju.

Od 1986 r. targi CeBit odbywają się corocznie w Hanowerze jako samodzielna impreza wystawiennicza. Dzięki jedynej w swoim rodzaju formule łączącej targi, konferencje, wykłady, wydarzenia korporacyjne i rozmowy w kuluarach, CeBIT inspiruje do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, daje impuls do rozwoju branży i ułatwia osiągnięcie sukcesu na rynku.

W trakcie targów CeBIT odbędzie się również 14. edycja giełdy kooperacyjnej Future Match 2012, organizowanej przez sieć Enterprise Europe Network. Ułatwi ona zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym targi znalezienie partnerów biznesowych m.in. do rozwoju produktów, prac badawczo-rozwojowych, joint venture, produkcji i umów licencyjnych.Targi potrwają jeszcze do soboty.

Michał Pieniążek

źródło: Ministerstwo Gospodarki

 

World News 24h

niedziela, 19 listopada 2017 11:59

U.S. regulators approved the use of new technology that will improve picture quality on mobile phones, tablets and television, but also raises significant privacy concerns by giving advertisers dramatically more data about viewing habits. The U.S. Federal Communications Commission voted 3-2 to allow broadcasters to voluntarily use the new technology, dubbed ATSC 3.0, which would allow for more precise geolocating of television signals, ultra-high definition picture quality and more interactive programming, like new educational content for children and multiple angles of live sporting events. The system uses precision broadcasting and targets emergency or weather alerts on a street-by-street basis.

więcej na: www.reuters.com