Avnet i Arrow na tej samej pozycji

Dwaj czołowi dostawcy podzespołów elektronicznych firmy Avnet i Arrow osiągnęły prawie identyczne wyniki sprzedaży w Europie. Według danych Europartners przychody Avnetu ze sprzedaży za 2005 rok wyniosły 2259 mln euro a Avnetu 2233 mln. Podobne wyniki firmy zanotowały w roku 2006. Sprzedaż Avnetu na terenie Europy wyniosła 2590 mln euro a firmy Arrow 2589 mln. Dane powyższe dotyczą całego rynku europejskiego, w poszczególnych krajach pozycje obu gigantów mogą się różnić.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Avnet przejął dystrybutora komponentów Altron GmbH
Avnet kupił Bell Microproducts
Avnet dystrybutorem fińskiego producenta modułów Bluetooth Bluegiga
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Komponenty
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta
Optoelektronika
AI z prędkością światła staje się faktem - fotonika otwiera drogę do sprzętu nowej generacji
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów